Button se domnívá, že Singapur je výjimečné představení a závod se do Formule 1 hodí.
V týmu McLaren mají optimistickou náladu a chtějí ve Velké ceně Singapuru bodovat.
Jenson Button: „Tak jak bylo vzrušující vrátit se do Evropy po úvodních závodech, je zajímavé sbalit se a letět hodiny na závody, které znamenají, že se blíží konec sezony. Pamatuju si, když jsem jel poprvé v Singapuru (2008). Zdálo se nemožné, že se pojede Formule 1 v noci. Musím přiznat, že to vzrušení ze závodění v ulicích při světlech reflektorů je stejné, jako poprvé. Je to výjimečné představení a já si myslím, že závod se do Formule 1 hodí. Ve skutečnosti je Velká cena Singapuru jedním ze zázraků moderního sportu. Miluju závod v Marina Bay. V posledních dvou letech jsem tady byl dvakrát druhý, bude zajímavé, jak dopadneme s naším vozem letos. Závod v Singapuru je z těch, kde dobrá fyzická příprava přijde vhod, obyčejně trvá blízko limitu dvou hodin, takže je největší fyzickou výzvou šampionátu. Na závod se skutečně těším.“
Sergio Pérez: „V posledních dvou letech jsem v Singapuru dojel na bodované pozici, takže po zklamání v Monze, kde se mi nepodařilo dostat mezi nejlepších deset, bude mým cílem znovu bodovat. Souboje o první místa se ke konci letošního šampionátu zúžili na tři nebo čtyři týmy, zatímco jiné se už více věnují roku 2014. Ve zbývajících závodech bude proto těžké bodovat. My ve vývoji vozu stále pokračujeme, i když s přihlédnutím na příští sezonu. Doufám, že naše vylepšení, která přivezeme, nám pomohou v jednom z nejtěžších závodů roku. Singapur je nepředvídatelný okruh, je těžký pro piloty i pro vozy, budeme se snažit vytěžit co nejvíc s dostatečně silného přítlaku a uvidíme, jestli máme vůz, který je schopný uspět na nerovném povrchu. Mám rád městské okruhy, můžete atakovat obrubníky, těším se na celý víkend.“
Martin Whitmarsh: „Asi před deseti lety přišla na svět myšlenka jezdit Formuli 1 v noci. Zdálo se mi to příliš ambiciózní a nepředstavitelné, myslel jsem si, že je to nepravděpodobné. Ale organizátoři Velké ceny Singapuru prokázali obrovské odhodlání a dokázali myšlenku proměnit ve skutečnost. Po šesti letech závodění v noci se domnívám, že všichni ve Formuli 1 považují singapurský závod za základní kámen programu šampionátu. Je jedním ze zázraků televizního sportu. Závod je hodně náročný na motory se svou vysokou teplotou vzduchu a vysokou vlhkostí. Na okruhu, který neumožní pilotům oddech ani na chvilku, budou jezdci kroužit téměř dvě hodiny. Naším cílem bude o příštím víkendu pokračovat v modernizaci MP4-28. Po rychlých závodech s nízkým přítlakem bude závod příležitostí porovnat výkonnost našeho vozu na trati jiného charakteru. Naší prioritou bude bodovat s oběma vozy.“
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.