Button se domnívá, že Singapur je výjimečné představení a závod se do Formule 1 hodí.
V týmu McLaren mají optimistickou náladu a chtějí ve Velké ceně Singapuru bodovat.
Jenson Button: „Tak jak bylo vzrušující vrátit se do Evropy po úvodních závodech, je zajímavé sbalit se a letět hodiny na závody, které znamenají, že se blíží konec sezony. Pamatuju si, když jsem jel poprvé v Singapuru (2008). Zdálo se nemožné, že se pojede Formule 1 v noci. Musím přiznat, že to vzrušení ze závodění v ulicích při světlech reflektorů je stejné, jako poprvé. Je to výjimečné představení a já si myslím, že závod se do Formule 1 hodí. Ve skutečnosti je Velká cena Singapuru jedním ze zázraků moderního sportu. Miluju závod v Marina Bay. V posledních dvou letech jsem tady byl dvakrát druhý, bude zajímavé, jak dopadneme s naším vozem letos. Závod v Singapuru je z těch, kde dobrá fyzická příprava přijde vhod, obyčejně trvá blízko limitu dvou hodin, takže je největší fyzickou výzvou šampionátu. Na závod se skutečně těším.“
Sergio Pérez: „V posledních dvou letech jsem v Singapuru dojel na bodované pozici, takže po zklamání v Monze, kde se mi nepodařilo dostat mezi nejlepších deset, bude mým cílem znovu bodovat. Souboje o první místa se ke konci letošního šampionátu zúžili na tři nebo čtyři týmy, zatímco jiné se už více věnují roku 2014. Ve zbývajících závodech bude proto těžké bodovat. My ve vývoji vozu stále pokračujeme, i když s přihlédnutím na příští sezonu. Doufám, že naše vylepšení, která přivezeme, nám pomohou v jednom z nejtěžších závodů roku. Singapur je nepředvídatelný okruh, je těžký pro piloty i pro vozy, budeme se snažit vytěžit co nejvíc s dostatečně silného přítlaku a uvidíme, jestli máme vůz, který je schopný uspět na nerovném povrchu. Mám rád městské okruhy, můžete atakovat obrubníky, těším se na celý víkend.“
Martin Whitmarsh: „Asi před deseti lety přišla na svět myšlenka jezdit Formuli 1 v noci. Zdálo se mi to příliš ambiciózní a nepředstavitelné, myslel jsem si, že je to nepravděpodobné. Ale organizátoři Velké ceny Singapuru prokázali obrovské odhodlání a dokázali myšlenku proměnit ve skutečnost. Po šesti letech závodění v noci se domnívám, že všichni ve Formuli 1 považují singapurský závod za základní kámen programu šampionátu. Je jedním ze zázraků televizního sportu. Závod je hodně náročný na motory se svou vysokou teplotou vzduchu a vysokou vlhkostí. Na okruhu, který neumožní pilotům oddech ani na chvilku, budou jezdci kroužit téměř dvě hodiny. Naším cílem bude o příštím víkendu pokračovat v modernizaci MP4-28. Po rychlých závodech s nízkým přítlakem bude závod příležitostí porovnat výkonnost našeho vozu na trati jiného charakteru. Naší prioritou bude bodovat s oběma vozy.“
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.