Button se domnívá, že Singapur je výjimečné představení a závod se do Formule 1 hodí.
V týmu McLaren mají optimistickou náladu a chtějí ve Velké ceně Singapuru bodovat.
Jenson Button: „Tak jak bylo vzrušující vrátit se do Evropy po úvodních závodech, je zajímavé sbalit se a letět hodiny na závody, které znamenají, že se blíží konec sezony. Pamatuju si, když jsem jel poprvé v Singapuru (2008). Zdálo se nemožné, že se pojede Formule 1 v noci. Musím přiznat, že to vzrušení ze závodění v ulicích při světlech reflektorů je stejné, jako poprvé. Je to výjimečné představení a já si myslím, že závod se do Formule 1 hodí. Ve skutečnosti je Velká cena Singapuru jedním ze zázraků moderního sportu. Miluju závod v Marina Bay. V posledních dvou letech jsem tady byl dvakrát druhý, bude zajímavé, jak dopadneme s naším vozem letos. Závod v Singapuru je z těch, kde dobrá fyzická příprava přijde vhod, obyčejně trvá blízko limitu dvou hodin, takže je největší fyzickou výzvou šampionátu. Na závod se skutečně těším.“
Sergio Pérez: „V posledních dvou letech jsem v Singapuru dojel na bodované pozici, takže po zklamání v Monze, kde se mi nepodařilo dostat mezi nejlepších deset, bude mým cílem znovu bodovat. Souboje o první místa se ke konci letošního šampionátu zúžili na tři nebo čtyři týmy, zatímco jiné se už více věnují roku 2014. Ve zbývajících závodech bude proto těžké bodovat. My ve vývoji vozu stále pokračujeme, i když s přihlédnutím na příští sezonu. Doufám, že naše vylepšení, která přivezeme, nám pomohou v jednom z nejtěžších závodů roku. Singapur je nepředvídatelný okruh, je těžký pro piloty i pro vozy, budeme se snažit vytěžit co nejvíc s dostatečně silného přítlaku a uvidíme, jestli máme vůz, který je schopný uspět na nerovném povrchu. Mám rád městské okruhy, můžete atakovat obrubníky, těším se na celý víkend.“
Martin Whitmarsh: „Asi před deseti lety přišla na svět myšlenka jezdit Formuli 1 v noci. Zdálo se mi to příliš ambiciózní a nepředstavitelné, myslel jsem si, že je to nepravděpodobné. Ale organizátoři Velké ceny Singapuru prokázali obrovské odhodlání a dokázali myšlenku proměnit ve skutečnost. Po šesti letech závodění v noci se domnívám, že všichni ve Formuli 1 považují singapurský závod za základní kámen programu šampionátu. Je jedním ze zázraků televizního sportu. Závod je hodně náročný na motory se svou vysokou teplotou vzduchu a vysokou vlhkostí. Na okruhu, který neumožní pilotům oddech ani na chvilku, budou jezdci kroužit téměř dvě hodiny. Naším cílem bude o příštím víkendu pokračovat v modernizaci MP4-28. Po rychlých závodech s nízkým přítlakem bude závod příležitostí porovnat výkonnost našeho vozu na trati jiného charakteru. Naší prioritou bude bodovat s oběma vozy.“
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.
James Vowles předvedl nečekaný a působivý krok, který ukázal lidskou stránku formule 1 a získal respekt fanoušků i odborníků. Otázka, zda by totéž udělal i Toto Wolff, odhaluje rozdíly ve stylu vedení a připomíná, že v motorsportu jde nejen o techniku, ale i o lidský přístup.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari zatím nenaplnil očekávání o návratu na vrchol. Po nevydařené Velké ceně Španělska, kterou sám označil za svou nejhorší, britský šampion přiznal frustraci a dál hledá cestu, jak se s novým autem i týmem sžít.
Max Verstappen se blíží k zásadnímu bodu své kariéry, podle zákulisních informací se po Velké ceně Rakouska uzavře jeho výstupní klauzule. Pokud Red Bull zůstane v nejlepší čtyřce Poháru konstruktérů, trojnásobný mistr světa zůstane v týmu i pro sezonu 2026.