 
            Fernando Alonso z Ferrari je podle Jensona Buttona tím nejlepším pilotem pro stažení náskoku Sebastiana Vettela v šampionátu.
Pilot Red Bullu vyhrál o víkendu Velkou cenu Belgie a osm závodů před koncem vede o 46 bodů, což je hodnota téměř dvou vítězství. Alonso je na druhém místě, s vozem byl po letní přestávce spokojený a v Monze očekává, že jeho Ferrari bude silné.
"Myslím, že Fernando je ten, který může pomýšlet na souboj se Sebastianem. Zdá se spokojený s vozem a dělají pokroky. Podle mě bude Ferrari v Monze silné a budou tam mít velkou šanci na vítězství. Nyní jsou silnější než loni v této době a mohou si vést dobře. Šampionát ještě neskončil," cituje Buttona The Guardian.
Po vítězství Hamiltona v Maďarsku se zdálo, že si to s Red Bullem ve zbytku sezóny bude moci rozdat i Mercedes. Jenže v Belgii opět hodně ztrácel. "Je to velmi těžké pro všechny, obzvlášť pro Mercedes. V Belgii bylo chladno, což jim mělo sedět," uvedl k Mercedesu Button.
Hamilton se ale vzdávat nechce: "Je to stále na dosah, takže na to zkrátka musíme tlačit a doufat, že když se dostaneme na okruhy s vyšším přítlakem, tak budeme mít větší šanci." Nevylučuje však ani to, že Vettel bude slavit několik závodů před koncem sezóny: "Seb byl v Belgii rychlý a mohlo by se to stát. Může vyhrát hodně brzy před koncem sezóny."
Podle Buttona má Alonso největší šanci na dostižení Vettela, Ferrari podle něj bude mít v Monze velkou šanci na vítězství (foto: Scuderia Ferrari)
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.