 
            Jenson Button potvrdil, že by chtěl i příští rok závodit za McLaren, kde je i přes letošní výpadek formy velmi spokojený.
V Belgii se spekulovalo o tom, že by Button tým mohl opustit poté, co prohlásil, že se šéf McLarenu Martin Whitmarsh na opci v jeho smlouvě zatím ani nepodíval. Některá média poté psala o přestupu k Red Bullu či Ferrari.
"Jen jsem chtěl [Whitmarshe] podpíchnout. Bylo to ode mne velmi nefér, jen jsem však konstatoval fakt," přiznává britský pilot v rozhovoru pro Daily Mail. Třiatřicetiletý Button vstoupil do jámy lvové - k McLarenu postaveného kolem oblíbeného Lewise Hamiltona - v roce 2010 poté, co získal titul s Brawnem.
V roce 2011 skončil s McLarenem v šampionátu na druhém místě za Sebastianem Vettelem, letos je s 47 body až devátý, z Wokingu ale odejít nehodlá.
"Očividně se to momentálně neubírá našim směrem, ale bude - a já jsem tady velmi spokojený, cítím se zde dobře a stále cítím, že toho můžeme společně tolik dosáhnout. Budu tady i po zbytek mé budoucnosti ve Formuli 1," dodává odhodlaně Button, který v Belgii dojel šestý. Díky jeho osmi bodům se McLaren dostat v šampionátu konstruktérů na páté místo před Force Indii.
Jenson Button McLaren opustit nehodlá (foto: McLaren Mercedes)
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.