Jenson Button potvrdil, že by chtěl i příští rok závodit za McLaren, kde je i přes letošní výpadek formy velmi spokojený.
V Belgii se spekulovalo o tom, že by Button tým mohl opustit poté, co prohlásil, že se šéf McLarenu Martin Whitmarsh na opci v jeho smlouvě zatím ani nepodíval. Některá média poté psala o přestupu k Red Bullu či Ferrari.
"Jen jsem chtěl [Whitmarshe] podpíchnout. Bylo to ode mne velmi nefér, jen jsem však konstatoval fakt," přiznává britský pilot v rozhovoru pro Daily Mail. Třiatřicetiletý Button vstoupil do jámy lvové - k McLarenu postaveného kolem oblíbeného Lewise Hamiltona - v roce 2010 poté, co získal titul s Brawnem.
V roce 2011 skončil s McLarenem v šampionátu na druhém místě za Sebastianem Vettelem, letos je s 47 body až devátý, z Wokingu ale odejít nehodlá.
"Očividně se to momentálně neubírá našim směrem, ale bude - a já jsem tady velmi spokojený, cítím se zde dobře a stále cítím, že toho můžeme společně tolik dosáhnout. Budu tady i po zbytek mé budoucnosti ve Formuli 1," dodává odhodlaně Button, který v Belgii dojel šestý. Díky jeho osmi bodům se McLaren dostat v šampionátu konstruktérů na páté místo před Force Indii.
Jenson Button McLaren opustit nehodlá (foto: McLaren Mercedes)
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.