 
            Jenson Button zatím stále nemá smlouvu pro rok 2014. Jezdec musí čekat na to, zda jej McLaren potvrdí jako závodního jezdce i pro další rok(y).
Brit by v týmu z Wolkingu rád zůstal i pro sezonu 2014. Zároveň však připouští, že ještě není nic jasného, protože musí čekat na to, jestli jeho šéfové využijí opci, kterou na jeho služby mají. "Myslím, že kontrakt na příští rok mám, akorát na něm zatím není podle mě podpis. Opravdu zde [v McLarenu] chci být příští rok.
Můžete si možná myslet, že po letošní sezoně je to divné rozhodnutí, ale já si myslím, že i letošní rok pro nás nebyl špatný, když se to tak vezme. V příštím roce budeme navíc daleko silnějším týmem. Chci za McLaren jezdit i příští rok, ale zatím jsem neslyšel potvrzení ze strany týmu. Na to si musíte vždy počkat."
Přitom pro příští sezonu bude místo u Red Bullu a mohlo by být také u Ferrari. Podle Jensona Buttona je však zaplní jiní piloti. "Myslím, že Red Bull už uzavřel svůj výběr. Sedačka u Ferrari je skvělá příležitost pro kteréhokoliv pilota v F1. Dostat příležitost jezdit za tým jako je Ferrari je vzrušující výzva.
Ferrari dosáhlo výborných výsleduků v minulosti a v týmu panuje závodní duch. Ten, kdo si to místo zaslouží, ho snad dostane." Navíc se nesmí zapomínat na to, že McLaren stojí před svojí poslední sezonou s Mercedesem. Pokud by bojovali o titul, mohlo by dojít k zajímavé situaci.
Button však věří, že McLaren je pro něj správným místem: "V budoucnu mě toho může hodně čekat. Zde mě čekají nové výzvy. Už se opravdu těším na budoucí sezonu."
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.