Jenson Button zatím stále nemá smlouvu pro rok 2014. Jezdec musí čekat na to, zda jej McLaren potvrdí jako závodního jezdce i pro další rok(y).
Brit by v týmu z Wolkingu rád zůstal i pro sezonu 2014. Zároveň však připouští, že ještě není nic jasného, protože musí čekat na to, jestli jeho šéfové využijí opci, kterou na jeho služby mají. "Myslím, že kontrakt na příští rok mám, akorát na něm zatím není podle mě podpis. Opravdu zde [v McLarenu] chci být příští rok.
Můžete si možná myslet, že po letošní sezoně je to divné rozhodnutí, ale já si myslím, že i letošní rok pro nás nebyl špatný, když se to tak vezme. V příštím roce budeme navíc daleko silnějším týmem. Chci za McLaren jezdit i příští rok, ale zatím jsem neslyšel potvrzení ze strany týmu. Na to si musíte vždy počkat."
Přitom pro příští sezonu bude místo u Red Bullu a mohlo by být také u Ferrari. Podle Jensona Buttona je však zaplní jiní piloti. "Myslím, že Red Bull už uzavřel svůj výběr. Sedačka u Ferrari je skvělá příležitost pro kteréhokoliv pilota v F1. Dostat příležitost jezdit za tým jako je Ferrari je vzrušující výzva.
Ferrari dosáhlo výborných výsleduků v minulosti a v týmu panuje závodní duch. Ten, kdo si to místo zaslouží, ho snad dostane." Navíc se nesmí zapomínat na to, že McLaren stojí před svojí poslední sezonou s Mercedesem. Pokud by bojovali o titul, mohlo by dojít k zajímavé situaci.
Button však věří, že McLaren je pro něj správným místem: "V budoucnu mě toho může hodně čekat. Zde mě čekají nové výzvy. Už se opravdu těším na budoucí sezonu."
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.