Podle Jensona Buttona odvedli v Pirelli skvělou práci a překonali problémy z první poloviny roku
Pneumatiky Pirelli dodali v letošní sezoně už mnoho námětů k vášnivé diskusi mezi odborníky i fanoušky. Nejvíc všechny překvapil „výkon“ italských pneumatik v průběhu Velké ceny Velké Británie. Pirelli se po závodu v Anglii vrátil s pneumatikami do roku 2012, co například Jensonovi Buttonovi vůbec nevadí.
„V této sezoně byly pneumatiky hlavním předmětem všech diskusí,“ vysvětluje Button. „Pirelli prošel krušným obdobím, hlavně po explozích pneumatik v Silverstonu. Bylo to děsivé pro piloty, komisaře i fanoušky. Ale u Pirelli odvedli dobrou práci a překonali vzniklé těžkosti. Už do Německa, čtyři dny po Anglii, přišli s jinými pneumatikami, to bylo geniální.“
„Spa-Francorchamps bude dalším rychlým závodem, podobným jako v Silverstonu, ale já se problémů s pneumatikami neobávám. Aktuální pneumatiky jsou vlastně z roku 2012 – mají stejnou konstrukci. Proto se domnívám, že vše proběhne v pořádku, v našem týmu nemáme žádné obavy.“
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.