Jenson Button věří, že se jeho týmu po maďarskému kroku vpřed podaří McLarenu monopost MP4-28 dále vylepšit a stáhnout náskok soupeřů.
McLaren letošní sezónu po radikálních změnách na voze nezačal dobře a hodně po minulém roce zaostal za očekáváními. V šampionátu je po první části sezóny až za Force Indií na šestém místě. V týmu však po poslední velké ceně před letní přestávkou, kdy Button dojel sedmý, panuje optimismus.
"Sedmé místo není vzrušující, v předchozím závodě jsme bojovali dokonce o páté, ale stále si myslím, že jsme dosáhli pokroku, protože Mercedes se zdál být ve srovnání s konkurencí rychlejší," soudí pilot McLarenu o závodě na Hungaroringu.
"Myslím, že jsme odvedli dobrou práci, a podle mě to ve Spa opravdu ukážeme. Jde o odlišný typ okruhu a o okruh, který by měl vyhovovat tomu, co na vůz pro tento závod nasadíme. Maďarsko bylo zřejmě naším nejlepším závodem roku. Moc to neříká, ale prožíváme těžkou sezónu. Dosahujeme pokroku a myslím si, že bychom měli být spokojeni," pokračuje Brit.
Na čtvrtý tým šampionátu - Lotus, ale McLaren ztrácí už 126 bodů. Button však věří, že ve druhé části sezóny špičce blíže: "Dostali jsme se v sezóně do bodu, kde je mezi špičkovými a pomalejšími týmy mezera - a my se nacházíme v ní. Myslím, že v příštím závodě nás uvidíte být mnohem blíže ke špičkovým týmům a bojovat s nimi. Do Spa se už teď těším."
Jenson Button předvedl v Maďarsku solidní výkon, v závodě odjel nejdelší stint ze všech(foto: McLaren Mercedes)
Tip: Které nové díly pomohly McLarenu na Hungaroringu ke zlepšení? Čtěte zde.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.