Jenson Button se vrací k výkonnosti vylepšeného McLarenu MP4-28 v Maďarsku a odhaluje svá očekávání před dalšími závody.
McLaren sice nepředvedl v Maďarsku zásadní obrat ve své výkonnost, mnoho vylepšení ale s novými pneumatikami fungovalo a Button po startu z 13. místa dojel na bodech sedmý. Bodoval také Sergio Pérez, jenž cílem projel jako devátý. Britský tým ukrojil dalších osm bodů z náskoku Force India, na kterou mu v šampionátu schází již jen 2 body.
"Výsledek sice není takový, jaký bychom si přáli, ale porazili jsme aspoň Ferrari a porazili bychom i Mercedes, nebýt jeho poruchy motoru - takže to zas až tak špatné nebylo," střízlivě hodnotí uplynulý víkend Button.
Před dalším závodem - Velkou cenou Belgie, která přijde na řadu na konci srpna po letní přestávce, je pozitivní. Proč? "Naše rychlost na měkkých pneumatikách byla vzrušující. Uprostřed závodu jsem zajel několik nejrychlejších kol, proto pevně věřím, že jsme auto zlepšili - a to na trati, která nám opravdu moc nesedí."
"Po nějaké době se kolem mě neprohnal Sebastian. Byla to legrace bojovat s kluky na čele," vrací se bývalý mistr světa spokojeně k Maďarsku. "S několika vylepšeními ve Spa bychom měli mít na mnohem lepší výsledek, měli bychom se probíjet kupředu," pokračuje Brit, podle něhož se novinky naplno projeví až v Belgii.
Bude to stačit na vítězství? "Měli bychom moci bojovat o pódium. Může se to podařit, ale také to vyjít nemusí. Já si to však za cíl kladu."
S Jensonem Buttonem měl v Maďarsku problémy i lídr šampionát Sebastian Vettel,který se před něj dlouho nemohl dostat (foto: Pirelli)
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.