 
            Jenson Button se vrací k výkonnosti vylepšeného McLarenu MP4-28 v Maďarsku a odhaluje svá očekávání před dalšími závody.
McLaren sice nepředvedl v Maďarsku zásadní obrat ve své výkonnost, mnoho vylepšení ale s novými pneumatikami fungovalo a Button po startu z 13. místa dojel na bodech sedmý. Bodoval také Sergio Pérez, jenž cílem projel jako devátý. Britský tým ukrojil dalších osm bodů z náskoku Force India, na kterou mu v šampionátu schází již jen 2 body.
"Výsledek sice není takový, jaký bychom si přáli, ale porazili jsme aspoň Ferrari a porazili bychom i Mercedes, nebýt jeho poruchy motoru - takže to zas až tak špatné nebylo," střízlivě hodnotí uplynulý víkend Button.
Před dalším závodem - Velkou cenou Belgie, která přijde na řadu na konci srpna po letní přestávce, je pozitivní. Proč? "Naše rychlost na měkkých pneumatikách byla vzrušující. Uprostřed závodu jsem zajel několik nejrychlejších kol, proto pevně věřím, že jsme auto zlepšili - a to na trati, která nám opravdu moc nesedí."
"Po nějaké době se kolem mě neprohnal Sebastian. Byla to legrace bojovat s kluky na čele," vrací se bývalý mistr světa spokojeně k Maďarsku. "S několika vylepšeními ve Spa bychom měli mít na mnohem lepší výsledek, měli bychom se probíjet kupředu," pokračuje Brit, podle něhož se novinky naplno projeví až v Belgii.
Bude to stačit na vítězství? "Měli bychom moci bojovat o pódium. Může se to podařit, ale také to vyjít nemusí. Já si to však za cíl kladu."
S Jensonem Buttonem měl v Maďarsku problémy i lídr šampionát Sebastian Vettel,který se před něj dlouho nemohl dostat (foto: Pirelli)
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.