 
            Jenson Button se nechal slyšet, že ani zklamání z výkonů McLarenu v této sezoně v něm nevyvolává touhu opustit britský tým a odejít do jiné stáje.
Mistr světa z roku 2009 se letos zatím ani jednou nepostavil na podium. Navíc šance, že se mu to povede ve zbytku letošní sezony, se zmenšují, protože se stáj McLaren rozhodla hlavně zaměřit na vývoj vozu pro rok 2014.
Jenson řekl, že sice zatím není jisté, že za McLaren pojede i příští rok, nicméně on je odhodlán ve vzájemné spolupráci i nadále pokračovat. „Pokud by tohle byl tým, o kterém bych měl za to, že bude v šampionátu obsazovat čtvrtá nebo pátá místa, tak se pochopitelně poohlédnu jinde,“ říká Button, který do týmu McLaren přišel jako úřadující šampion před sezonou 2010.
„Pokud bych se rozhodoval pro nějaký z týmů ze špičky, pak by vždy rozhodovalo vítězné auto. Ale tohle [McLaren] není tým, který by normálně končíval na 4. nebo 5. místě v tabulce. Tohle je špatný rok, ale až ho přečkáme, budeme opět bojovat o šampionáty.
Rozhodně není pravda, že se poohlížím po jiných týmech, jak si možná někteří myslí,“ říká Brit. Letos se můžeme dočkat na jezdeckém trhu velkých přestupů, protože se uvolní místo u Red Bullu poté, co Mark Webber odchází a bude jezdit se sportovními vozy.
Button věřím, že McLaren není týmem, který by měl bojovat o 4. nebo 5. místo
Také Kimimu Räikkönenovi končí u Lotusu na konci roku smlouva, u Red Bullu se netají tím, že by jej rádi získali do svého týmu jako náhradu Webbera. Ferrari také musí znovu rozhodnout, zda-li si nechat Massu nebo ne.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.