Jenson Button se nechal slyšet, že ani zklamání z výkonů McLarenu v této sezoně v něm nevyvolává touhu opustit britský tým a odejít do jiné stáje.
Mistr světa z roku 2009 se letos zatím ani jednou nepostavil na podium. Navíc šance, že se mu to povede ve zbytku letošní sezony, se zmenšují, protože se stáj McLaren rozhodla hlavně zaměřit na vývoj vozu pro rok 2014.
Jenson řekl, že sice zatím není jisté, že za McLaren pojede i příští rok, nicméně on je odhodlán ve vzájemné spolupráci i nadále pokračovat. „Pokud by tohle byl tým, o kterém bych měl za to, že bude v šampionátu obsazovat čtvrtá nebo pátá místa, tak se pochopitelně poohlédnu jinde,“ říká Button, který do týmu McLaren přišel jako úřadující šampion před sezonou 2010.
„Pokud bych se rozhodoval pro nějaký z týmů ze špičky, pak by vždy rozhodovalo vítězné auto. Ale tohle [McLaren] není tým, který by normálně končíval na 4. nebo 5. místě v tabulce. Tohle je špatný rok, ale až ho přečkáme, budeme opět bojovat o šampionáty.
Rozhodně není pravda, že se poohlížím po jiných týmech, jak si možná někteří myslí,“ říká Brit. Letos se můžeme dočkat na jezdeckém trhu velkých přestupů, protože se uvolní místo u Red Bullu poté, co Mark Webber odchází a bude jezdit se sportovními vozy.
Button věřím, že McLaren není týmem, který by měl bojovat o 4. nebo 5. místo
Také Kimimu Räikkönenovi končí u Lotusu na konci roku smlouva, u Red Bullu se netají tím, že by jej rádi získali do svého týmu jako náhradu Webbera. Ferrari také musí znovu rozhodnout, zda-li si nechat Massu nebo ne.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.