Jenson Button se nechal slyšet, že ani zklamání z výkonů McLarenu v této sezoně v něm nevyvolává touhu opustit britský tým a odejít do jiné stáje.
Mistr světa z roku 2009 se letos zatím ani jednou nepostavil na podium. Navíc šance, že se mu to povede ve zbytku letošní sezony, se zmenšují, protože se stáj McLaren rozhodla hlavně zaměřit na vývoj vozu pro rok 2014.
Jenson řekl, že sice zatím není jisté, že za McLaren pojede i příští rok, nicméně on je odhodlán ve vzájemné spolupráci i nadále pokračovat. „Pokud by tohle byl tým, o kterém bych měl za to, že bude v šampionátu obsazovat čtvrtá nebo pátá místa, tak se pochopitelně poohlédnu jinde,“ říká Button, který do týmu McLaren přišel jako úřadující šampion před sezonou 2010.
„Pokud bych se rozhodoval pro nějaký z týmů ze špičky, pak by vždy rozhodovalo vítězné auto. Ale tohle [McLaren] není tým, který by normálně končíval na 4. nebo 5. místě v tabulce. Tohle je špatný rok, ale až ho přečkáme, budeme opět bojovat o šampionáty.
Rozhodně není pravda, že se poohlížím po jiných týmech, jak si možná někteří myslí,“ říká Brit. Letos se můžeme dočkat na jezdeckém trhu velkých přestupů, protože se uvolní místo u Red Bullu poté, co Mark Webber odchází a bude jezdit se sportovními vozy.
Button věřím, že McLaren není týmem, který by měl bojovat o 4. nebo 5. místo
Také Kimimu Räikkönenovi končí u Lotusu na konci roku smlouva, u Red Bullu se netají tím, že by jej rádi získali do svého týmu jako náhradu Webbera. Ferrari také musí znovu rozhodnout, zda-li si nechat Massu nebo ne.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.