Jenson Button věří, že v případě mokrého závodu může být v Montrealu jeden z kandidátů na vítězství.
McLaren se v letošní sezóně zatím trápí, postupně však náskok na čelo pomalu stahuje. Britský pilot vyhrál v Montrealu před dvěma lety v roce 2011. Tehdy byl závod také poznamenán deštěm.
Button věří, že by svůj triumf mohl v případě proměnlivých podmínek na trati zopakovat. Zároveň upozorňuje, že jeho tým dostáhl v Monaku pokroku.
"Celkově výsledek v Monaku nebyl povzbudivý, ale z pohledu pokroku v naší výkonosti to bylo celkem dobré," prozradil třiatřicetiletý Brit.
"Máme tu nějaké nové díly, které chceme otestovat. Doufáme, že nám přinesou to, co očekáváme. Stále to však neznamená, že budeme schopni bojovat za sucha o vítězství," upozornil.
Dokáže McLaren dělat krok dopředu i v Kanadě? (foto: Vodafone McLaren-Mercedes)
"V proměnlivých podmínkách musíme být připraveni na všechno. Myslím si, že za takových podmínek si vedeme celkem dobře."
Minulý rok Button dojel s kolem ztráty na svého týmového kolegu Lewise Hamiltona, který v Kanadě zvítězil. Přesto zůstává pozitivní a myslí si, že je zde v lepší pozici než loni.
"Loni to bylo pro mě špatné, ale Lewis vyhrál, takže pro tým to bylo dobré. Letos jsem po Monaku pozitivně naladěn. Myslím si, že můžeme bojovat, hlavně v podmínkách jako jsou teď (déšť)," uzavřel Button.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.