 
            Jenson Button věří, že v případě mokrého závodu může být v Montrealu jeden z kandidátů na vítězství.
McLaren se v letošní sezóně zatím trápí, postupně však náskok na čelo pomalu stahuje. Britský pilot vyhrál v Montrealu před dvěma lety v roce 2011. Tehdy byl závod také poznamenán deštěm.
Button věří, že by svůj triumf mohl v případě proměnlivých podmínek na trati zopakovat. Zároveň upozorňuje, že jeho tým dostáhl v Monaku pokroku.
"Celkově výsledek v Monaku nebyl povzbudivý, ale z pohledu pokroku v naší výkonosti to bylo celkem dobré," prozradil třiatřicetiletý Brit.
"Máme tu nějaké nové díly, které chceme otestovat. Doufáme, že nám přinesou to, co očekáváme. Stále to však neznamená, že budeme schopni bojovat za sucha o vítězství," upozornil.
Dokáže McLaren dělat krok dopředu i v Kanadě? (foto: Vodafone McLaren-Mercedes)
"V proměnlivých podmínkách musíme být připraveni na všechno. Myslím si, že za takových podmínek si vedeme celkem dobře."
Minulý rok Button dojel s kolem ztráty na svého týmového kolegu Lewise Hamiltona, který v Kanadě zvítězil. Přesto zůstává pozitivní a myslí si, že je zde v lepší pozici než loni.
"Loni to bylo pro mě špatné, ale Lewis vyhrál, takže pro tým to bylo dobré. Letos jsem po Monaku pozitivně naladěn. Myslím si, že můžeme bojovat, hlavně v podmínkách jako jsou teď (déšť)," uzavřel Button.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.