Když je k dispozici společný sponzor, který s akcí souhlasí, tak je výměna rolí mezi jezdci rozdílných motoristický disciplín vždy dobrou PR akcí. V případě Sebastiana Vettela by výměně nemělo nic stát v cestě.
Sebastian Vettel je známý tím, že je rallyovým fanouškem. Před Grand Prix Monaka důkladně popsal funkce svého monopostu Red Bull RB9 vedoucímu muži MS v rally, Sébastienovi Ogierovi. Obě hvězdy se však také zajímaly o Polo R WRC, což byl pro Volkswagen dostatečný důvod k tomu, aby nabídl Vettelovi testovací jízdu.
Ze strany sponzorů by neměl být žádný problém. Red Bull totiž vlastní tým, pro který Sebastian Vettel v F1 závodí a je také hlavním partnerem týmu VW ve WRC. Ogier by měl na oplátku dostat test monopostu F1. "O tom sní přece každý jezdec," řekl Sébastien Ogier a doporučil Vettelovi jízdu na šotolině. "Bude to pro něj větší zábava než na asfaltu!"
Pokud by se Sébastien Ogier skutečně posadil do monopostu F1, tak by šel ve stopách svého slavnějšího jmenovce, Loeba, který také díky Red Bullu v roce 2008 vyzkoušel Red Bull RB5 a při testech ve Španělsku zajížděl velmi slušné časy. Tehdy se dokonce vyrojily spekulace, podle kterých se měl Loeb zúčastnit i závodu Formule 1, FIA mu však nedala potřebnou super licenci.
Ogier doporučuje jízdu s Polem R WRC na šotolině
Kdybychom šli ještě dále do historie, tak v roce 1996 vyzkoušel monopost Jordanu Colin McRae. Skot byl hned na první pokus tak rychlý, že za časy tehdejšího jezdce týmu, Martina Brundla, zaostával pouze nepatrně. O několik let později McRae vyzval rekordmana F1, Michaela Schumachera, na souboj, ve kterém se měli utkat napřed v monopostu Formule 1 a pak v rallyautě. Němec však odmítl.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.