Když je k dispozici společný sponzor, který s akcí souhlasí, tak je výměna rolí mezi jezdci rozdílných motoristický disciplín vždy dobrou PR akcí. V případě Sebastiana Vettela by výměně nemělo nic stát v cestě.
Sebastian Vettel je známý tím, že je rallyovým fanouškem. Před Grand Prix Monaka důkladně popsal funkce svého monopostu Red Bull RB9 vedoucímu muži MS v rally, Sébastienovi Ogierovi. Obě hvězdy se však také zajímaly o Polo R WRC, což byl pro Volkswagen dostatečný důvod k tomu, aby nabídl Vettelovi testovací jízdu.
Ze strany sponzorů by neměl být žádný problém. Red Bull totiž vlastní tým, pro který Sebastian Vettel v F1 závodí a je také hlavním partnerem týmu VW ve WRC. Ogier by měl na oplátku dostat test monopostu F1. "O tom sní přece každý jezdec," řekl Sébastien Ogier a doporučil Vettelovi jízdu na šotolině. "Bude to pro něj větší zábava než na asfaltu!"
Pokud by se Sébastien Ogier skutečně posadil do monopostu F1, tak by šel ve stopách svého slavnějšího jmenovce, Loeba, který také díky Red Bullu v roce 2008 vyzkoušel Red Bull RB5 a při testech ve Španělsku zajížděl velmi slušné časy. Tehdy se dokonce vyrojily spekulace, podle kterých se měl Loeb zúčastnit i závodu Formule 1, FIA mu však nedala potřebnou super licenci.
Ogier doporučuje jízdu s Polem R WRC na šotolině
Kdybychom šli ještě dále do historie, tak v roce 1996 vyzkoušel monopost Jordanu Colin McRae. Skot byl hned na první pokus tak rychlý, že za časy tehdejšího jezdce týmu, Martina Brundla, zaostával pouze nepatrně. O několik let později McRae vyzval rekordmana F1, Michaela Schumachera, na souboj, ve kterém se měli utkat napřed v monopostu Formule 1 a pak v rallyautě. Němec však odmítl.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.