 
            Jenson Button opisuje skryté nebezpečenstvo, ktorému čelia piloti Formule 1 a ktoré môže ohroziť ich životy.
Button tvrdí, že požiadavky na fyzickú kondíciu vo Formuli 1 sú také veľké, že môžu viesť až k výpadkom vedomia s fatálnymi následkami. Napríklad počas Veľkej ceny Malajzie v roku 2001 prestala správne pracovať jeho fľaša na nápoje, pritom teplota v kokpite sa vyšplhala na 50 ° C.
Button hovorí: „Pretekanie je veľmi náročné na fyzickú kondíciu, správne nápoje a správna výživa počas súťažného víkendu Vás udržiavajú v pozornosti. Už sa mi v minulosti stalo, že mi zlyhala fľaša, hneď som sa začal triasť a strácal som zrak, potom prišli krátke výpadky vedomia.“
“Počas pretekov spálite veľa kalórií a dve hodiny po nich príde veľká únava. Na trati máme nápoj v aute. Je to nápoj so špeciálnym zložením, obsahuje kofeín, aby Vás udržal v pozornosti a minerály kvôli hydratácii. Pomáha tiež udržiavať mentálnu silu cez súťažný víkend, potom môžete podávať lepšie výkony.“
Button je veľký fanúšik triatlonu, má povesť najlepšie fyzicky pripraveného pilota Formuly 1. Tréningy absolvuje s jeho trénerom Mikey Collierom, spolupracujú už od roku 2008. Collier zistil, že Button počas pretekov schudne 3,5 kg, v čom je zahrnutá strata troch litrov tekutín.
Collier verí, že „Jenson je na tom v súčasnosti fyzicky najlepšie medzi jazdcami Formule 1. Je to výsledok jeho svedomitej prípravy počas trinástich rokov pretekania vo veľkých cenách. Je veľmi ťažké povedať, ako na tom musíte byť fyzicky, aby ste veľkú cenu zvládli v pohode. Ale čo je isté, že dobrá fyzická kondícia zvyšuje Vaše šance doviesť Vaše auto bezpečne do cieľa, pretože minimalizujete riziko omylov.“
„Jenson stráca počas pretekov dva až tri litre tekutín a to môže mať veľký vplyv na jeho psychické aj fyzické schopnosti. Preto dbáme na to, aby mal prístup k množstvu nápojov počas víkendu a aby obsahovali dostatočnú dávku uhľohydrátov a sodíku, ktoré vykryjú straty počas súťaženia. Jeho nápoj Lucozade obsahuje aj významné množstvo kofeínu na podporu koncentrácie. Naozaj dbáme na to, aby mal všetko, čo zabezpečuje hladký priebeh pretekov.“
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.