 
            McLaren dnes nasadil na vůz sérii novinek, v prvních hodnoceních však zatím příliš nadšený není.
Tým uvedl, že jeho prioritou je vyřešení potíží s korelací dat. Do Barcelony přivezl celou řadu nových dílů, plán testování mu však narušil ranní déšť a mokrý trénink. Nový nos a přední křídlo se tak například dostalo na trať až na posledních deset minut druhého tréninku.
"Je skvělé, že jsme věci dokázali tak rychle otočit v tom, že jsme dovezli díly na okruh, stále nám toho ale na nejrychlejší schází ohromně moc," střízlivě hodnotí Button pokroky svého týmu
"Nepropadli jsme se zpět, učinili jsme pokroky, ale myslím, že je učinili všichni. Důležité je, že se podstatně zlepšila korelace, což je pozitivní, zejména s ohledem na budoucnost. Myslím, že na čele uvidíme čtyři konkurenceschopné týmy. Nevím, jestli budeme jedním z nich, domnívám se, že snad budeme těsně za nimi," pokračuje pilot McLarenu.
Přiznává, že ranní déšť jim narušil plány: "Problém je, že jsme sotva testovali, to nebyly perfektní podmínky. V podstatě to [pak] bylo o dlouhých jízdách, abychom viděli, co udělají pneumatiky.
Stále nemáme onu rychlost rychlých kluků, jelikož pokroky dělají všichni. Potřebujeme pořádný kus a nejsem si jistý, že ho máme. Myslím, že se přes noc můžeme zlepšit, ale ještě na to nemáme," popisuje Button s určitým zklamáním v hlase.
McLaren stálo potřebuje podstatně zrychlit (foto: McLaren Mercedes)
Na dotaz, zda celkový obrázek komplikují pneumatiky a odlišná množství paliva, Brit odpovídá: "Přesně tak. Zkoušel jsem přední křídlo, bylo však velmi těžké vyvozovat nějaké závěry. Byl to velmi intenzivní trénink. Nejednalo se právě o den, který jsme si přáli, máme však spoustu informací pro inženýry."
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.