 
            Proč si Jenson Button myslí, že se kolize s jeho stájovým kolegou, Sergiem Pérezem, nebude opakovat? A co mu vadí na veřejné týmové radiové komunikaci?
U McLarenu jsou hrdí na to, že nepoužívají týmovou režii, alespoň do doby, pokud mají oba jezdci matematickou šanci na titul. To zdůrazňoval i Jenson Button po kontroverzní Velké ceně Malajsie, kde jak Red Bull, tak i Mercedes zakázaly bojovat svým jezdcům o pozice na trati.
V Bahrajnu se v souboji s týmovým kolegou ocitl Brit a při něm došlo dokonce ke kontaktu obou vozů. Po závodu mistr světa z roku 2009 neudržel jazyk za zuby a novinářům řekl, že ještě nikdy nezažil tak drzý duel mezi týmovými kolegy.
Nyní to vypadá, že se vztahy uhladily. Obě strany si po závodu promluvily. "Po závodu bylo důležité, že jsme si s týmem a Checem sedli a situaci rozebrali a pohovořili o závodu. Díky tomu se už můžeme dívat dopředu," vrací se k "pouštní bouři" jezdec McLarenu.
Podle jeho slov se vzájemný rozhovor postaral o vyjasnění věci: "Máme to štěstí, že můžeme oba proti sobě bojovat. V F1 je spousta týmů, kde tohle kolegové nemohou. Toto rozhodnutí bychom měli respektovat a ne ho zneužívat. Myslím, že všichni už té situaci rozumí." Button se těší na další souboje s Pérezem, které budou nicméně "čistější a ve kterých půjde o vítězství a ne o 6. nebo 7. místo."
Rozhovory s Buttonem s Pérezem byly v Bahrajnu velmi žádané (zdroj: McLaren Mercedes)
Během závodu oznažil Button Pérezův útok za hloupý a požádal tým, aby ho uklidnil. Teď ho ale štve, že se z interní týmové komunikace stalo mediální téma: "Problémem s týmovou radiovou komunikací je, že moje sdělení nebylo určeno veřejnosti, ale týmu. Na jednu stranu je škoda, že si televizní stanice mohou vybírat, které části komunikace odvysílají, protože poté může dojít k jejich špatné interpretaci. Pochopitelně, že jsem byl naštvaný, ale chtěl jsem, aby to zůstalo uvnitř týmu a nedostalo se to ven. To jsem mohl rovnou zavolat do televize."
Button doufá, že v Barceloně už veřejnost nebude svědkem podobně dopálené komunikace: "Při vývoji auta jsme se ubrali velmi dobrým směrem, i přesto, že dosavadní výsledky nebyly dobré. V Barceloně nasadíme několik nových dílů, které by nám měly pomoci. Na nich bychom mohli v několika dalších závodech stavět. Víme ale, že už potřebujeme začít získávat body."
...ale podle slov Jensona by věty vyřčené z kokpitu měly zůstat uvnitř v týmu(zdroj: McLaren Mercedes)
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.