Jenson Button by si měl podle bývalého pilota F1 Johna Watsona místo stížností raději zvyknout na svého nového týmového kolegu Sergia Péreze, s nímž musel v Bahrajnu tvrdě závodit.
"Pokud to Pérez Buttonovi ztěžuje, jen a Buttonovi, aby se s tím vyrovnal. To je životní fakt. Nemůže čekat, že Martin Whitmarsh Pérezovi řekne, aby se stáhnul," uvádí Watson v odkazu na Buttonovi stížnosti v rádiu na svého týmového kolegu během Velké ceny Bahrajnu.
"Když na vás týmový kolega tvrdě tlačí, není to příjemné, ale je to součástí hry. Musíte na to odpovědět tím, že to přijmete, a odvedete svou nejlepší práci," cituje Brita BBC.
Při souboji došlo několikrát ke kontaktu, při jednom přišel Mexičan po lehkém nárazu do zadní části Buttonova McLarenu v zatáčce č. 4 o část předního křídla (levou kaskádu). Jenson si pak na něj stěžoval, že křižuje trať a "narážejí do sebe koly v rychlosti 300km/hod."
Podle Watsona jejich souboje byly na "hranici směšnosti," to se však "stává, když posadíte zkušeného pilota vedle mladého uchazeče. Když máte dítě jako Péreze proti Buttonovi, který je starším zástupcem v současné F1, který je pod velkým tlakem a závodím kolo na kolo, často to končí tím, že na to doplatí oba."
Jediné, co šéf týmu může udělat, je připomínat jim, že jezdí pro tým, a ne pro sebe, takže se nesmí vyřadit. Povedlo se jim to, ale ne kvůli nedostatku snahy. Někdo jako Pérez je rychlý, vášnivý a touží po sobě zanechat stopu, podobně jako zvířata v džungli, aby stanovil pořadí v týmu. Je odhodlaný ukázat, co dokáže, obzvlášť proto, že toho v prvních třech závodech moc nepředvedl."
Jenson Button musí podle Watsona místo stížností přijmout výzvu a odvádět co nejlepší práci(foto: McLaren Mercedes)
"Button je velmi zkušený, číslem jedna v týmu, i když McLaren tvrdí, že nemají jedničku a dvojku. Ale protože je v té pozici, nosí na zádech cíl a Pérez si bude myslet, že když jej porazí, bude v McLarenu tím důležitějším... Snaží se o to každý jezdec - chce vést tým," dodává Watson.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.