 
            McLaren si za zavřenými dveřmi sedl s Jensonem Buttonem a Sergiem Pérezem, aby si promluvili o jejich tvrdých manévrech z Bahrajnu.
"Jak Jenson, tak i Checo [Pérez] měli příležitost vyjádřit nám své názory a my jsme jim sdělili stanovisko týmu," uvádí pro Autosport k internímu rozhovoru sportovní ředitel McLarenu Sam Michael.
"To stanovisko je celkem jasné: McLaren umožňuje svým pilotům tvrdě a férově závodit, oni musí na oplátku tuto důvěru respektovat a nesmí tým zklamat. Byla to dobrá diskuse: Jenson a Checo rádi prodiskutovali nejen problémy, ale také se v dobrém rozešli," hodnotí schůzku sportovní ředitel.
Oba piloti uznali, že se se situacemi mohli vyrovnat lépe, než předvedli: "Checo byl pochopitelně potěšený svou výkonností, ale uznává, že občas zašel příliš na hranu. Jenson podobně připouští, že během závodu reagoval na určité události velmi tvrdě," dodává Michael.
Button po schůzce uvedl: "Měli jsme včera důležitý rozhovor s Checem, abychom vyčistili vzduch. Jako tým se posuneme kupředu a budeme žít, abychom bojovali další den. ;) Vzhůru do Barcelony."
Jenson Button se Sergiem Pérezem v továrně McLarenu ve Wokingu (foto: McLaren Mercedes)
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.