 
            VIDEO; Jenson Button má za to, že byl Sergio Pérez až moc agresivní při svých útocích na jeho pozici v dnešní Grand Prix Bahrajnu. Oba McLareny se dnes více než jednou dotkly přímo na trati v souboji o body.
Při jednom z kontaktů si Pérez poškodil (v závodu již podruhé - poprvé hned po startu) přední přítlačné křídlo. Mexičan na výjezdu ze 4. zatáčky narazil do zadní pneumatiky Buttona. Jenson žádal tým před rádio, aby Mexičana "uklidnil". Jenže to je v rozporu s přístupem McLarenu k závodění, a tak souboj pokračoval.
"Na trati se pořád něco dělo, proto jsem neměl čas se starat o pneumatiky. Dnes jsem měl spoustu 'čistých' duelů. Ale pak nastal ten s mým týmovým kolegou. Ten dnes odvedl skvělou práci a získal pro tým body. Ale když jsme se dotkly ve 300 km/h...to nebylo nic co si přejete od svého kolegy. Při snaze ho udržet za sebou jsem zničil pneumatiky.
Byl jsem plný emocí, přes rádio jsem žádal tým, aby Sergia uklidnil. Vše, co jsem však řekl, bych řekl znovu. Jeho výsledek je ale pro tým dobrý. Brzy se však může stát při takovém souboji něco vážnějšího, takže bychom to měli brát více v klidu.
Checo je extrémně rychlý, což dnes dokázal. Něco z toho, co se dnes stalo, ale bylo zbytečné. Při takových rychlostech by se mohl stát malér. Už jsem měl hodně týmových kolegů, v Lewisi třeba velmi silného. Ještě jsem ale nezažil, aby se Vás na rovince ve 300 km/h kolega dotkl. To bylo nezvyklé a překvapující. Snad je něco takového možné v závodech motokár, ale pak z toho vyrostete. Ale u Checa to očividně není ten případ.
Button už v McLarenu jeden památný souboj přímo na trati s týmovým kolegou zažil - v Turecku 2010...
Možná je to nový způsob ježdění. Nevím, možná snad v GP2 ale v F1... Byl jsem tím překvapen a nejsem jediný, kdo má takový názor. Snad už se to nebude opakovat. Pro mě to byl dnes těžký den, ale jako tým jsme získali pár bodů, což mě těší. Myslím, že se o tom se Sergiem pobavíme.
Poslední zastávku jsem musel absolvovat, protože jsem měl problémy se zadní pneumatikou. Nedokázal jsem se o ně starat tak jako třeba Checo."
...S Pérzem se však oba vozy dotkly ve vysoké rychlosti.
Mistr světa z roku 2009 hovoří o závodu a souboji se Sergiem Pérezem:
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.