 
            TÝMOVÉ RADIO; McLaren požádá Sergia Péreze, aby zmírnil svůj styl poté, co se dnes odpoledne střetl se svým týmovým kolegou Jensonem Buttonem na trati v Bahrajnu. Zároveň však britský tým nechce, aby jeho jezdec ztratil jiskru.
Jenson Button popsal jezdecký styl svého kolegy Sergia Péreze jako "až moc agresivní". V dnešním souboji přímo na dráze se vozy obou jezdců McLarenu dotkly více než jednou. Podle Sergia Péreze mají na incidentu vinu oba jezdci stejnou měrou.
Ještě během týdne před Velkou cenou stáj McLaren povzbuzovala po nepovedených úvodních třech závodech svého nového pilota, aby byl agresivněší. Martin Whitmarsh tehdy prohlásil, že si nemyslí, že by byl jeho jezdec moc agresivní a naopak jej nabádal, aby přitvrdil.
"Myslím, že to bylo tvrdé - Checo je mladý jezdec a byl rázný. Co nechcete, aby se stalo, je, že trefíte svého kolegu zezadu, což by mu mohlo potenciálně způsobit defekt a vy jste mohl přijít o přední přítlačné křídlo. Lidé před Bahrajnem říkali, že [Pérez] letos nemá jiskru. Myslím, že dnes všem jasně prokázal, že ji má," říká na úvod šéf týmu McLaren, Martin Whitmarsh.
Podle něj dnešní výkon z Bahrajnu pomůže zdravému sebevědomí Mexičana - v cíli byl klasifikován na 6. místě, tedy o 4 pozice lépe než Button. "Celkově, tohle byl krásný souboj. Byl jsem dost nesvůj a stálo nás to jako tým nějaký čas. Ale Checovi to pomůže v důvěře. Je to stále mladý jezdec, který se učí.
Možná by potřeboval trošku ubrat v některých věcech, ale zase na druhou stranu byla to právě jeho vášeň, která mu dovolila předjet několik dalších jezdců později v závodu. Nechcete udusit tu jiskru. Můžeme se zaměřit na nějaké ty věci, které dnes nebyli perfektní, ale musíme si připustit, že naše auto není dostatečně rychlé. Sergio bojoval opravdu velmi, velmi tvrdě o 6. příčku."
Souboj dvojice Pérze-Button byl ozdobou víkendové VC
Podle slov šéfa McLarenu dnešní závod ani zdaleka nemůže vyvolat otázky o zvyklosti britské stáje nepraktikovat týmovou režiji, ale naopak nechat své jezdce závodit přímo na dráze: "Některé momenty byly mezní. Ale tohle je to, co se stane, když necháte své jezdce závodit.
My necháváme naše jezdce závodit. Pokud bychom zmrazili pořadí a jezdec, který je vzdadu, by měl pocit, že kdyby předjel, tak by byl rychlejší, pak bychom ho poškodili. Hodně lidí mě do sluchátek žádalo, ať nařídím zmražení pořadí. Z dlouhodobého hlediska ale svoje rozhodnutí považuji za správné pro oba jezdce. Oba ví, že spolu mohou soupeřit."
Poslechněte si týmové rádio, ve kterém prvně Button žádá tým, aby Péreze uklidnil. Pérze poté oznamuje, že za Buttonem ztrácí čas:
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.