Nováček týmu McLaren, Sergio Pérez, se může od svého kolegy, Jensona Buttona, hodně naučit. Jako bývalý mistr světa je Jenson velmi přizpůsobivý.
Sergio Pérez je zatím ve stínu Jensona Buttona. Brit se dokáže i se zatím pomalým McLarenem prosazovat alespoň na body a Mexičana nechává za sebou. Bývalý pilot Sauber přiznává, že se cítí jako ve škole u Buttona. V otázce jezdeckého stylu a přizpůsobování se měnícím se podmínkám toho může hodne obkoukat. "Jenson je vážně dobrý v tom, jak dokáže svůj jezdecký styl během závodu za měnících se podmínek měnit.
To je při současných pneumatikách velmi důležité. Zvláště s naším novým autem se musíte o pneumatiky umět starat. Ve svém dvouletém působení u Sauberu jsem v tom býval dobrý. Ale ani zde, v McLarenu, to není špatné," říká Sergio.
"Pokud se ptáte na rozdíly mezi mnou a Jensonem, pak musím tento fakt zmínit. Musím se zlepšit v tom, abych dokázal z každé situaci vytěžit maximum. Při použití rozdílných směsí se musíte neustále přizpůsobovat. Během závodu se k pneumatikám musíte vždy chovat hezky."
Pérez se momentálně soustředí hlavně na závodní víkend, o vývoj MP4-28 se momentálně moc nezajímá: "Koncentruji se na svoji práci, snažím se z každé situace získat maximum. Není to jednoduché. Vlastně je to tak, že v pátek hodně experimentujeme a pak nám nezbývá čas na přípravu. Do soboty pak vstupujeme s novým nastavením - to samozřejmě moc nepomáhá. S lepším autem by to nebylo jednodušší, ale určitě jednodušší v otázce přípravy na závod."
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.