 
            Nováček týmu McLaren, Sergio Pérez, se může od svého kolegy, Jensona Buttona, hodně naučit. Jako bývalý mistr světa je Jenson velmi přizpůsobivý.
Sergio Pérez je zatím ve stínu Jensona Buttona. Brit se dokáže i se zatím pomalým McLarenem prosazovat alespoň na body a Mexičana nechává za sebou. Bývalý pilot Sauber přiznává, že se cítí jako ve škole u Buttona. V otázce jezdeckého stylu a přizpůsobování se měnícím se podmínkám toho může hodne obkoukat. "Jenson je vážně dobrý v tom, jak dokáže svůj jezdecký styl během závodu za měnících se podmínek měnit.
To je při současných pneumatikách velmi důležité. Zvláště s naším novým autem se musíte o pneumatiky umět starat. Ve svém dvouletém působení u Sauberu jsem v tom býval dobrý. Ale ani zde, v McLarenu, to není špatné," říká Sergio.
"Pokud se ptáte na rozdíly mezi mnou a Jensonem, pak musím tento fakt zmínit. Musím se zlepšit v tom, abych dokázal z každé situaci vytěžit maximum. Při použití rozdílných směsí se musíte neustále přizpůsobovat. Během závodu se k pneumatikám musíte vždy chovat hezky."
Pérez se momentálně soustředí hlavně na závodní víkend, o vývoj MP4-28 se momentálně moc nezajímá: "Koncentruji se na svoji práci, snažím se z každé situace získat maximum. Není to jednoduché. Vlastně je to tak, že v pátek hodně experimentujeme a pak nám nezbývá čas na přípravu. Do soboty pak vstupujeme s novým nastavením - to samozřejmě moc nepomáhá. S lepším autem by to nebylo jednodušší, ale určitě jednodušší v otázce přípravy na závod."
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.