Jenson Button přiznal, že jej překvapila poslední reakce Sebastiana Vettela, který si z porušení týmových příkazů nic nedělá.
Podle Jensona nebylo moudré, že Red Bull požádal své piloty už ve druhém závodu sezóny, aby drželi své pozice a nepředjížděli se. Ale dnešní Vettelova slova, že by "zřejmě udělal stejnou věc znovu," odhalují neočekávanou stránku povahy úřadujícího mistra světa.
"Mnoho lidí vyhrálo tituly, aniž by byli takoví. Osobně jsem překvapený tím, že to řekl. Je tak talentovaným jezdcem a zdá se, že jej tým miluje. A měli by, je velmi úspěšný. A vypadá, že by se s ním dalo snadno vycházet. Jsem překvapený, že tohle řekl," popisuje Button.
Pilot McLarenu uvádí, že týmovou režii neschvaluje a v Malajsii podle něj nebyla zapotřebí, ale že Vettel si měl právo stěžovat, pokud byl Webber pomalý.
"Nemám rád týmovou režii a už jsem o tom dříve hovořil. Je však legální a můžeme ji používat. Já bych pochopil, kdybych nemohl šampionát už vyhrát a tým by mi řekl: 'Pokud budeš v závodě vést a tvůj týmový kolega bude druhý, nechej ho předjet, protože on může vyhrát titul.' Ani by mi to nemuseli říkat, udělal bych to sám od sebe. Je to správné," pokračuje Brit.
Sebastian Vettel svými posledními výroky Jensona Buttona překvapil (foto: Red Bull Racing)
"Když je jednomu či oběma pilotům řečeno, aby snížili výkon motoru, má to důvod - šetřit motor nebo palivo. Pokud to jeden udělá a druhý ne, není to fér, můžou na sebe navzájem tlačit a může jim palivo dojít. Takový je momentálně kvůli šetření paliva a pneumatik systém.
Určitě existuje možnost chyby, a pokud to tak bylo v případě Sebastiana, je to dostatečně férové. Možná to byl tento případ. Ale z toho, jak se potom vyjadřoval, to tak nevyznívá," soudí Button.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.