Jenson Button očekává, že McLaren se po špatném začátku zlepší a ještě letos bude moci zasáhnout do bojů o titul. K pokroku by mělo dojít již za dva týdny v Číně.
Po dvou závodech Button na lídra šampionátu Sebastiana Vettela ztrácí už 38 bodů, společně s týmem však byl v Malajsii povzbuzen pokrokem, kterého v krátké době dosáhli. V Sepangu dokonce mohl s Mercedesy bojovat o pódium, nebýt osudné chyby mechanika v boxech.
"Šampionát je stále ve hře, a pokud jde o mě, mám za cíl titul. Rozhodně. Sebastian mě v roce 2009 v boji o šampionát málem porazil, ale neskóroval v prvních dvou závodech," vzpomíná Button pro Daily Mail na podobnou situaci u Red Bullu před 4 lety.
"Pro nás se jedná o obrovský obrat. Většinu závodu v Sepangu jsme byli rychlejší než Lotus a Ferrari," uvedl minulý týden. Stále však souhlasí, že před McLarenem je spousta práce: "Auto stále není perfektní, bylo opravdu narychlo spíchnuté pro Sepang."
Jenson Button věří v obrat, o titul hodlá ještě zabojovat (foto: McLaren Mercedes)
"Skvělé je, že je tolik aut konkurenceschopných a navzájem se obírají o body, což je přesně to, co potřebujeme. Protože vím, že jsme se tolik zlepšili, tak jsem momentálně velmi spokojeným pilotem. A vím, čeho je tým schopen v příštích několika týdnech dosáhnout, abychom v Číně měli silné auto.
V Melbourne jsem byl celkem na dně, během pěti dní mezi prvními dvěma závody jsem pak byl pozitivnější. Vše ještě není vyřešeno. Stále máme problémy a potřebujeme vyřešit jízdní vlastnosti vozu, ale z hlediska vývoje je vůz mnohem lepší. Došlo k velkému obratu," dodává Button.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.