Jenson Button si nedělá žádné iluze ohledně doby, kterou jeho tým bude potřebovat na to, než ze svého auta opět udělá konkurenceschopný vůz bojující o vítěství.
Tým z britského Wokingu se tímto víkendem v Melbourne pořádně protrápil. Jenson Button se kvalifikoal jako desátý a dojel devátý, od vítěze závodu, Kimiho Räikkönena málem dostal kolo. Jezdec, který v Melbourne vyhrál vloni, připouští, že bude trvat dlouho, než se jeho tým opět vrátí na špici.
"Je zde pro nás ještě hodně práce. Není to něco, co bychom změnili přes noc. Myslím, že jsme z toho dnes vymáčkli vše, co jsme mohli. Ale nebudeme najednou konkurenceschopní. Neočekával jsem ani, že dnes získáme tolik [bodů]. Myslím, že s tím, jak jsme zvládli závod, bychom měli být spokojení. Jsem vlastně trochu překvapen, že jsme porazili Lotus a drželi se tak dlouho Marka," řekl bývalý mistr světa, Jenson Button.
Dodal také, že pokud by McLaren v Malajsii získal tolik bodů jako dnes, tak by měl být spokojen. "Myslím, že pokud bychom odjížděli se stejným počtem bodů, tak bychom měli být nadšeni, opravdu to ukazuje, kde teď jsme. Jsme ale McLaren, měli bychom být výše. Můžete se na to dívat z jednoho pohledu: V Silverstone jsem vloni dokončil jako desátý a zde jsem o jedno místo výše. Vloni jsme měli špatné období, ale myslím si, že toho budeme letos muset udělat mnohem více, abychom se dostali na špici. Je dobré získat pár bodů, ale neulevuje to naší bolesti."
Jeho týmový kolega, Sergio Perez, při premiéře s McLaren dojel jedenáctý, i on bojoval s ovládáním auta. "Chybí nám přítlak a chybí nám stabilita. Není to jen jedna věc. Myslím, že máme hodně problémů. Auto není dostatečně rychlé a to je naše realita." Mexičan však popírá možnost návratu k loňskému vozu. "Ne, není to možnost. Musíme pozvednout naše hlavy. Auto má potenciál, takže ho musíme pochopit a dát to dohromady, abychom mohli bojovat o dobré pozice."
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.