Jenson Button věří, že McLaren uspěje i bez svého bývalého technického ředitele Paddyho Lowea. Obchodní ředitel McLarenu Jonathan Neale dále prozrazuje, že za něj Mercedes zaplatil astronomickou sumu.
"Paddyho mám opravdu rád. Byla to zábava s ním pracovat během uplynulých tří let, nejen v pracovním vztahu, ale také jako s přítelem, protože je dobrým chlápkem, legrační osobou," popisuje Button pro Reuters svého bývalého technického ředitele, který hodlá následovat Lewise Hamiltona a přestoupit k Mercedesu.
"Věci se však mění, chce něco nového, novou výzvu, což je pro něj fér. Musí myslet na číslo jedna. Přeji mu mnoho štěstí," pokračuje Britský pilot, který sám také následoval za novou výzvu, když po své vítězné sezóně s týmem Brawn GP šel opačnou cestou - z dnešního Mercedesu k McLarenu.
"Nepřišel jsem sem kvůli Paddymu, nepřišel jsem kvůli Lewisovi. Přišel jsem sem proto, že tohle je McLaren, s dědictvím a historií - se slovy, která vždy používáme, ale je to pravda - a kvůli jeho hluboké vnitřní síle.
Není to o jedné individualitě, ale o celém týmu - a Paddyho odchod ke sportu patří, lidé se točí a přestupují na různá místa. Tento v budoucnu uspěje s Paddym i bez něj," věří Button.
Lowea na pozici technického ředitele nahradí hlavní designér Tim Goss. "Mít nyní Tima v této pozici je fantastické. Byl výjimečný ve své předchozí roli a myslím, že bude i této příští. Přesně ví, co dělá," dodává pilot McLarenu.
Jenson Button věří, že McLaren uspěje i bez Paddyho Lowea (foto: McLaren Mercedes)
Mercedes zatím odmítá komentovat příchod Lowea před sezónou 2014, McLaren je však již odstavil. "Někteří lidé jsou připraveni dát exotický plat a čekat 12 či 18 měsíců nebo v některých případech ještě déle. Takový je stav na trhu," komentuje generální ředitel McLarenu Jonathan Neale.
"Pokud na trhu momentálně máte tým a chcete nakoupit nějaké krátkodobé know-how, pak můžete vyplácet částky připomínající telefonní čísla. Pokud máte takový obchodní model. Občas to děláme všichni," vysvětluje Neale.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.