Jenson Button věří, že McLaren uspěje i bez svého bývalého technického ředitele Paddyho Lowea. Obchodní ředitel McLarenu Jonathan Neale dále prozrazuje, že za něj Mercedes zaplatil astronomickou sumu.
"Paddyho mám opravdu rád. Byla to zábava s ním pracovat během uplynulých tří let, nejen v pracovním vztahu, ale také jako s přítelem, protože je dobrým chlápkem, legrační osobou," popisuje Button pro Reuters svého bývalého technického ředitele, který hodlá následovat Lewise Hamiltona a přestoupit k Mercedesu.
"Věci se však mění, chce něco nového, novou výzvu, což je pro něj fér. Musí myslet na číslo jedna. Přeji mu mnoho štěstí," pokračuje Britský pilot, který sám také následoval za novou výzvu, když po své vítězné sezóně s týmem Brawn GP šel opačnou cestou - z dnešního Mercedesu k McLarenu.
"Nepřišel jsem sem kvůli Paddymu, nepřišel jsem kvůli Lewisovi. Přišel jsem sem proto, že tohle je McLaren, s dědictvím a historií - se slovy, která vždy používáme, ale je to pravda - a kvůli jeho hluboké vnitřní síle.
Není to o jedné individualitě, ale o celém týmu - a Paddyho odchod ke sportu patří, lidé se točí a přestupují na různá místa. Tento v budoucnu uspěje s Paddym i bez něj," věří Button.
Lowea na pozici technického ředitele nahradí hlavní designér Tim Goss. "Mít nyní Tima v této pozici je fantastické. Byl výjimečný ve své předchozí roli a myslím, že bude i této příští. Přesně ví, co dělá," dodává pilot McLarenu.
Jenson Button věří, že McLaren uspěje i bez Paddyho Lowea (foto: McLaren Mercedes)
Mercedes zatím odmítá komentovat příchod Lowea před sezónou 2014, McLaren je však již odstavil. "Někteří lidé jsou připraveni dát exotický plat a čekat 12 či 18 měsíců nebo v některých případech ještě déle. Takový je stav na trhu," komentuje generální ředitel McLarenu Jonathan Neale.
"Pokud na trhu momentálně máte tým a chcete nakoupit nějaké krátkodobé know-how, pak můžete vyplácet částky připomínající telefonní čísla. Pokud máte takový obchodní model. Občas to děláme všichni," vysvětluje Neale.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.