Jenson Button se nechal slyšet, že stejně jako Sergio Pérez nahrazuje Lewise Hamiltona, McLaren by přežil i bez technického ředitele Paddyho Lowa.
Ačkoliv byl Paddy Lowe potvrzen v McLarenu až do konce roku, jeho absence při představení MP4-28 jen přilila olej do ohně spekulací o jeho přesunu k Mercedesu. "Lidé se posouvají vpřed," uvedl během představení nového McLarenu Jenson Button.
"Jako s Lewisem, byl to velký šok, ale potom se dáte dohromady a vytrénujete někoho jiného na tu pozici. Musíme počkat a uvidíme. Paddy se musí rozhodnout. Bude to viset ve vzduchu, pokud existují spekulace, že má někdo odejít," nechal se slyšet britský závodník.
Pro Buttona bude letošní sezona čtvrtou v barvách McLarenu, jeho první bez Lewise Hamiltona jako týmového kolegy a hodně se na to těší. "Je to zvláštní. Možná je to proto, že vím směr, kterým se s autem ubíráme, nebo je to startem s novým týmovým kolegou," nechal se slyšet.
"Je dobré vidět, že Sergio se rychle sžil s týmovým duchem McLarenu a tráví zde (ve Wokingu) hodně času, buď kvůli sponzorským aktivitám nebo prohlubuje svůj vztah s týmem. Když jsme tu byli pohromadě s Lewisem, nikdy jsme se nevídali. Býval to den v simulátoru a další pryč," popisuje rozdíly mezi Pérezem a Hamiltonem.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.