V letošním prvním rozhovoru na oficiálních stránkách McLarenu Jenson Button například prozradil, že věří v pevné partnerství se Sergiem Pérezem.
Jenson Button letos v barvách McLarenu přivítá nového týmového kolegu. Po odchodu Lewise Hamiltona tým nepokračoval v britské tradici a přivítal Mexičana - Sergia Péreze. A Button věří, že jejich partnerství bude silné.
"Po boku Lewise jsem prožil tři skvělé sezony, ale v F1 nic nezůstává stejné a věci se mění. Je vždy zajímavé mít nového týmového kolegu - je tu nevyhnutelné období poznávání, kdy se rozkoukáváte, ale já jsem potěšen, že budeme mít Checa v McLarenu. Viděli jsme, co dovede za volantem, když byl v Sauberu a myslím, že je dobrým přírustkem do tohoto týmu," uvedl.
"Nejdůležitější je, že máte dobrý pracovní vztah, že můžete sdílet své nápady a informace a že spolupracujete s inženýry pro dobro týmu. To v McLarenu nikdy nebylo problémem a myslím, že spolu vycházíme dobře. Checovi je možná teprve 22, ale je velmi citlivý a ví, co musí udělat, aby z auta dostal co nejvíc. Předpovídám, že to bude silné partnerství," nechal se slyšet Button.
Uvidíme souboje na kolo i mezi nyní už týmovými kolegy? (foto: McLaren Mercedes)
Domívá se, že letošní sezona bude pro týmy jednodušší co se pneumatik Pirelli týče. "Loni to bylo nevypočitatelné, ale nemyslím si, že se to bude opakovat. A i v oblasti pravidel se moc nezměnilo, takže očekávám, že týmy budou pokračovat ve zlepšování vývoje z minulého roku," řekl.
Button také přiznal, že je velmi motivovaný sednout do nového MP4-28 v předsezonních testech. "Při testech vidíte závodníky v opačné pozici než při velké ceně - nikdy to není o rychlosti, je to o procesu, opakování, o následování vašich instinktů podpořenými dobrým inženýrstvím. Je to naprosto fascinující proces a můžete před vašima očima vidět sklizené ovoce vaší práce den po dni. Je to část práce, kterou mám rád a už se nemůžu dočkat!
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.