Pro televizní stanici Sky Sports se Jenson Button rozpovídal o výzvách pro příští sezonu, spolupráci s Hamiltonem i Pérezem či problémech, které pro něj představoval letošní McLaren.
Po řadě nepovedených závodů panovala po VC USA v McLarenu uvolněná a radostná atmosféra. Po závodě vítězný Lewis Hamilton rozdával úsměvy na všechny strany a pozitivně naladěn byl i Jenson Button, který po nezdařilém startu dokázal dojet na pátém místě.
V rozhovoru pro televizní stanici Sky Sports se řeč stočila také na následující sezonu. S odchodem Lewise Hamiltona do Mercedesu se od Buttona totiž očekává, že to bude právě on, kdo povede tým. A odpověď na otázku, zda se těší na výzvu, která před ním stojí byla jednoznačná - ano.
"Těším se na to. Práce závodníka není jen o tom jezdit po okruhu. Jde také o inženýrství, vybudování týmu, udržování nálady... Jsme jako "mini Martinové (odkazuje na Martina Whitmarshe, šéfa McLareu)," popisuje se smíchem mistr světa z roku 2009.
"S Lewisem to byly roky skvělého partnerství. On je opravdu neuvěřitelně rychlý, zvlášť na jedno kolo. Měli jsme spolu letos pár svělých bitev, je pro tým přínosem, dokáže získávat dobré výsledky jako třeba v USA. Ale věci se mění, on se posunul dál a já se těším na spolupráci s Checem (Sergio Pérez)," uvedl.
Oslavy McLarenu po vízěství v Austinu (foto: McLaren Mercedes)
Sergio Pérez, který Hamiltona nahradí, v jednom z rozhvorů uvedl, že se chce stát mistrem světa. Button byl proto dotázán, co si o tomto Mexičanově prohlášení myslí. "Strašně se mi líbí, jak vy novináři dokážete vždycky vytáhnout jen pár těch slov. Otázka na něj pravděpodobně zněla, jestli si myslí, že dokáže vyhrát titul a na to nemůže odpovědět ne," smál se Button.
"Uvidíme, co se stane. Mám pocit, že bude konkurenceschopný, ale pochopitelně nemá zkušenosti. Nemyslím, že bude na začátku bojovat na čele, ale možná budeme při prvním závodě překvapeni," nechal se slyšet britský závodník.
Uvedl také na pravou míru jeho citace, že letošní McLaren je tím nejhorším, který kdy řídil. Podle něj si tento vůz zasloužil více vítězství. Problémem pro něj bylo to, že letošní auto nesedí jeho stylu tak, jako předchozí McLareny. Je pro něj prý mnohem těžší podávat vyrovnané rychlostní výkony.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.