Po odjetí pátečních volných tréninků se někteří piloti F1 domnívají, že předjíždění na texaském okruhu bude velmi obtížné.
"Nemyslím si, že předjíždění bude jednoduché," prohlásil Jenson Button. "Myslím si, že potřebujeme středně rychlé zatáčky vedoucí na dlouhou rovinku, ne tyto pomalé, protože se v nich jen obtížně udržíte za autem před vámi. Pro nás je to ale velmi zábavné a doufám, že uvidíme dobré závody a předvedeme dobrou show. Bohužel ale musím říct, že si nemyslím, že se při použití pneumatik s takto nízkým opotřebením, dočkáme většího počtu předjížděcích manévrů."
Podle názoru jeho týmového kolegy Lewise Hamiltona bude nejvíce předjížděcích manévrů k vidění v DRS zóně: "Nejlepším místem pro předjetí soupeře bude protilehlá rovinka. Je pěkná, dlouhá a navíc má DRS zónu. Jinak bude dost těžké pronásledovat soupeře, a to zejména v rychlých zatáčkách č. 4, č. 5, č. 6 a č. 7."
Mark Webber považuje za největší problém okruhu nedostatek přilnavosti mimo ideální stopu: "Není to nejjednodušší okruh a mimo ideální stopu je velmi kluzko, ale je to dobrá trať a uvidíme, jak se na ní bude závodit."
Jiný názor ale má Jean - Eric Vergne: "Okruh je velmi náročný a má mnoho míst, kde se dá předjíždět. I bez DRS tu vidím zatáčky, v kterých by to mělo jít, a to bude dobré pro show."
Někteří piloti se navíc obávají problémů v prvním kole závodu, které by mohla způsobit první zatáčka okruhu. "Hlavně pro ty na levé straně roštu to bude jako vtip. Každý bude chtít být vpravo - tedy na prvním, třetím nebo pátém místě. To je hlavní. A navíc je první zatáčka trochu podobná La Source ve Spa a o ní všichní víme své," tvrdí Mark Webber.
Svůj názor na možné problémy v první zatáčce vyjádřil také Kimi Räikkönen: "Existují i horší zatáčky než je tato. Víme, že to bude na startu složité a mimo ideální stopu mimořádně kluzké. Když budou všichni dostatečně rozumní, pak to nebude problém, ale v opačném případě se něco stát může. A to na každém okruhu."
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.