Po odjetí pátečních volných tréninků se někteří piloti F1 domnívají, že předjíždění na texaském okruhu bude velmi obtížné.
"Nemyslím si, že předjíždění bude jednoduché," prohlásil Jenson Button. "Myslím si, že potřebujeme středně rychlé zatáčky vedoucí na dlouhou rovinku, ne tyto pomalé, protože se v nich jen obtížně udržíte za autem před vámi. Pro nás je to ale velmi zábavné a doufám, že uvidíme dobré závody a předvedeme dobrou show. Bohužel ale musím říct, že si nemyslím, že se při použití pneumatik s takto nízkým opotřebením, dočkáme většího počtu předjížděcích manévrů."
Podle názoru jeho týmového kolegy Lewise Hamiltona bude nejvíce předjížděcích manévrů k vidění v DRS zóně: "Nejlepším místem pro předjetí soupeře bude protilehlá rovinka. Je pěkná, dlouhá a navíc má DRS zónu. Jinak bude dost těžké pronásledovat soupeře, a to zejména v rychlých zatáčkách č. 4, č. 5, č. 6 a č. 7."
Mark Webber považuje za největší problém okruhu nedostatek přilnavosti mimo ideální stopu: "Není to nejjednodušší okruh a mimo ideální stopu je velmi kluzko, ale je to dobrá trať a uvidíme, jak se na ní bude závodit."
Jiný názor ale má Jean - Eric Vergne: "Okruh je velmi náročný a má mnoho míst, kde se dá předjíždět. I bez DRS tu vidím zatáčky, v kterých by to mělo jít, a to bude dobré pro show."
Někteří piloti se navíc obávají problémů v prvním kole závodu, které by mohla způsobit první zatáčka okruhu. "Hlavně pro ty na levé straně roštu to bude jako vtip. Každý bude chtít být vpravo - tedy na prvním, třetím nebo pátém místě. To je hlavní. A navíc je první zatáčka trochu podobná La Source ve Spa a o ní všichní víme své," tvrdí Mark Webber.
Svůj názor na možné problémy v první zatáčce vyjádřil také Kimi Räikkönen: "Existují i horší zatáčky než je tato. Víme, že to bude na startu složité a mimo ideální stopu mimořádně kluzké. Když budou všichni dostatečně rozumní, pak to nebude problém, ale v opačném případě se něco stát může. A to na každém okruhu."
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Max Verstappen zůstává i nadále vázán smlouvou s Red Bullem, protože letní přestávku tráví mezi nejlepší trojicí šampionátu. Tím nesplnil podmínku pro aktivaci výkonnostní klauzule.
Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lando Norris sportovně uznal, že Oscar Piastri si vítězství ve Spa plně zasloužil. Přiznal, že ani bezchybný výkon by nestačil, protože Australan zvládl klíčové momenty lépe a celý závod měl pod kontrolou.