Lewis Hamilton přiznal, že byl zaskočen rychlostí Sebastiana Vettela, který jasně dominoval pátečním tréninkům Velké ceny USA.
Sebastian Vettel suverénně ovládl oba páteční tréninky, a to i přesto, že v tom druhém měl problémy s únikem vody a v garáži ztratil takřka hodinu. Náskoky 1.418 sekundy v prvním a 0.757 v druhém tréninku vlastně nepotřebují další komentář.
"Netuším, jak dokázal zajet takový čas, ale je to velmi rychlé," reagoval Hamilton. "Nevím, zda máme nebo nemáme potřebnou rychlost. Do zítřka ale provedeme nějaké změny a určitě můžeme naše auto zlepšit. Testovali jsme něco, co nebylo příliš dobré. Doufejme, že se budeme moci vrátit k tomu, co jsme měli v prvním tréninku a zítra to bude lepší."
Hamiltonův týmový kolega Jenson Button se ale domnívá, že ostatní piloti zatím neukázali svůj plný potenciál: "Nemyslím si, že hodně jezdců absolvovalo dobré kolo s malým množstvím paliva," prohlásil Button. "Red Bull je ale velmi rychlé auto a Seb je v něm velmi rychlý. Rozhodně budou hlavním favoritem kvalifikace, ale nemyslím si, že rozdíl je tak velký, jak to vypadá."
"Dnes to nebylo pouze o jejich čisté rychlosti, ale i o tom, jak snadno dokázali zahřát pneumatiky. Už jejich první kolo bylo velmi rychlé, což je u nás nemožné," upozornil Button na skutečnost, že Red Bull evidentně nemá takové problémy se zahříváním pneumatik jako ostatní týmy. "Stejně si ale nemyslím, že mezi Sebem a námi bude v kvalifikaci sekundový rozdíl. Myslím, že to bude vyrovnanější."
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.