Jenson Button není spokojený s vozem MP4-27. Podle něj se jedná o nejhorší McLaren, který dosud řídil, problematické je i jeho nastavování.
Mistrovský titul získal naposledy před třemi lety, tento rok za Lewisem Hamiltonem zaostává. Ve Velké ceně Abú Zabí minulý víkend dojel čtvrtý, zatímco jeho týmové kolega suverénně ujížděl.
"Tohled auto mi nesedělo tak, jako poslední dva McLareny. Od té doby, co jsem zde, se jedná o nejhorší rok. Je to těžké, i během dobrých víkendů. V poslední době máme problémy v podstatě každý víkend. Potřebujeme to zastavit, nechápu to," přiznává Button pro The Guardian.
"Víkend byl divný. Pátek byl dobrý, sobota dopoledne také, ale kvalifikace a závod skvělé nebyly. Nebyly příšerné, ale ani úžasné. Musíme vyzkoušet několik nových věcí v nastavení. Nejsem spokojený s tím, jaké momentálně je. Ale příští rok snad bude perfektní," popisuje jisté problémy, které má s nastavování letošního monopostu MP4-27.
"Příští rok je vzrušující, ale máme stále dva závody, kde si chceme vést dobře. Stále chceme dostat Ferrari v [Poháru] konstruktérů, ale ztrácíme 22 bodů, což je docela dost. Potřebujeme získat slušnou porci bodů v příštích dvou závodech," dodává Button.
Button s MP4-27 není spokojený: "Musíme vyzkoušet několik nových věcí v nastavení"(foto: McLaren Mercedes)
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.