Jenson Button připustil, že po oznámení odchodu svého týmového kolegy do Mercedesu, tým McLaren staví kolem své osoby.
Když tehdy úřadující šampion přišel v roce 2010 do McLarenu, tak všichni tvrdili, že tým má pevně ve svých rukou Lewis Hamilton. Ani ne tři roky poté bylo oznámeno poměrně nečekané ukončení spolupráce Lewise a týmu McLaren. Nyní by to měl být právě Button a ne Hamiltonův nástupce Sérgio Perez, okolo koho se tým bude točit.
Když mluvil s brazilským Lance, tak Jenson Button řekl: "Ve Formuli 1 je hodně chytrých lidí, což možná ze vnějšku není až tak patrné. Je to hodně konkurenční prostředí a Fernando je jedním z těch lidí. Chytře si postavil tým [Ferrari] kolem sebe, což je něco, o co se všichni snažíme. Já to udělal v mém předchozím týmu [Brawn/Honda] a tady se to děje také."
Týmovým kolegou Alonsa by Button být nechtěl (foto: McLaren Mercedes)
Když byl dotázán, jestli udělal nějaký důležitý krok kupředu s ohledem na blížící se odchod Hamiltona, tak řekl: "No comment." A dodal: "Je to o jednu osobu méně přede mnou. Letos mám dobrou závodní rychlost, ale v sobotu jsem byl obvykle nejlépe druhý. Příští rok můžu být první. Závodní rychlost je moje přednost, myslím, že v tomto ohledu tu není nikdo lepší. Kvalifikace je pro mě těžší."
"Kdybych měl auto, které by bylo postaveno pro mě, tak bych ho mohl dostat na pole [position]. Když je auto ale trochu těžší, tak končívám za Lewisem." Brit také poznamenal, že by momentálně bylo velmi těžké přijít do týmu z Maranella, když i on byl spojován s možnou náhradou Felipeho Massy. "Dojem, který mám, je, že se tam můžete dostat a být dobře přijat, ale pak může přijít Fernando a začít s inženýry mluvit italsky."
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.