Jenson Button připustil, že po oznámení odchodu svého týmového kolegy do Mercedesu, tým McLaren staví kolem své osoby.
Když tehdy úřadující šampion přišel v roce 2010 do McLarenu, tak všichni tvrdili, že tým má pevně ve svých rukou Lewis Hamilton. Ani ne tři roky poté bylo oznámeno poměrně nečekané ukončení spolupráce Lewise a týmu McLaren. Nyní by to měl být právě Button a ne Hamiltonův nástupce Sérgio Perez, okolo koho se tým bude točit.
Když mluvil s brazilským Lance, tak Jenson Button řekl: "Ve Formuli 1 je hodně chytrých lidí, což možná ze vnějšku není až tak patrné. Je to hodně konkurenční prostředí a Fernando je jedním z těch lidí. Chytře si postavil tým [Ferrari] kolem sebe, což je něco, o co se všichni snažíme. Já to udělal v mém předchozím týmu [Brawn/Honda] a tady se to děje také."
Týmovým kolegou Alonsa by Button být nechtěl (foto: McLaren Mercedes)
Když byl dotázán, jestli udělal nějaký důležitý krok kupředu s ohledem na blížící se odchod Hamiltona, tak řekl: "No comment." A dodal: "Je to o jednu osobu méně přede mnou. Letos mám dobrou závodní rychlost, ale v sobotu jsem byl obvykle nejlépe druhý. Příští rok můžu být první. Závodní rychlost je moje přednost, myslím, že v tomto ohledu tu není nikdo lepší. Kvalifikace je pro mě těžší."
"Kdybych měl auto, které by bylo postaveno pro mě, tak bych ho mohl dostat na pole [position]. Když je auto ale trochu těžší, tak končívám za Lewisem." Brit také poznamenal, že by momentálně bylo velmi těžké přijít do týmu z Maranella, když i on byl spojován s možnou náhradou Felipeho Massy. "Dojem, který mám, je, že se tam můžete dostat a být dobře přijat, ale pak může přijít Fernando a začít s inženýry mluvit italsky."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.