Podle Jensona Buttona se o titulu rozhodne mezi Fernandem Alonsem a Sebastianem Vettelem. Pro BBC také naznačil, že se bude snažit svému týmovému kolegovi Lewisovi Hamiltonovi do tohoto boje ještě úspěšně zasáhnout.
Red Bull vyhrál Velkou cenu Singapuru, Lewis Hamilton kvůli interní závadě převodovky musel odstoupit, a tak se Sebastian Vettel posunul na druhé místo za Alonsa, na kterého ztrácí 29 bodů. Pilot McLarenu na něj ztrácí již 52 bodů, jeho týmový kolega Jenson Button 75 bodů.
"Dostihnout Alonsa je momentálně těžké pro všechny kromě Seba. Je to mezi těma dvěma, ale stále je dost lidí, kteří to mají na dlouhou ruku. Všichni se o to ale budeme pokoušet," řekl Button.
Ve zbývajících šesti závodech bude ještě k dispozici 150 bodů, každé odstoupení však nyní vyjde velmi draho. Hamilton z pěti posledních závodů třikrát odstoupil, ve zbylých dvou dvakrát vyhrál.
"Jen to dokládá, že jeden špatný závod dělá obrovský rozdíl," pokračuje Button. "Fernando to zažil ve Spa, Seb v posledním závodě, já v posledním závodě. Když nikdo není konzistentní, nemůžete stáhnout něčí velký náskok. Seb ztrácí jen 29 bodů, ztráta se zmenšuje."
Šéf McLarenu Martin Whtimarsh dle BBC naznačil, že Button se nyní zřejmě začne obětovat, aby Hamiltonovi pomohl. "Jenson se mnou hovořil, on s tím přišel. Je ohromně soutěživým individuem, ale týmovým hráčem. To, co se v budoucnu stane, vychází od něj. Nikdy bych o to nežádal ani bych žádat nechtěl."
Největší šance se připisují Vettelovi, Alonsovi a Hamiltonovi, šéf Red Bull však ještě neodepisuje ani Räikkönena, Webbera či Buttona (foto: Bridgestone)
Podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera je neustále všech šest nejlepších pilotů ve hře o titul. Kromě výše jmenovaných čtyř jezdců myslí i na Kimiho Räikkönena, jenž ztrácí na Alonsa 45 bodů, i na Marka Webbera, kterému schází bodů 61.
"Šampionát je široce otevřený. Je to zkrátka mrzuté, když se Fernando neustále objevuje na pódiu na konci závodů. Musíte do toho zahrnout i Marka, Jensona a ani Kimi není daleko. Samozřejmě ani Lewis. Zbývá stále šest závodů, k dispozici je pořád 150 bodů, je stále o co hrát," říká Horner.
Sebastian ztrácel dva závody před koncem v roce 2010 pětadvacet bodů, což znamená, že je pro piloty všechno možné. Musíme dále Fernanda obírat o body, což ideálně znamená, že se mezi nás a něj dostane více vozů," dodává šéf Red Bullu.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.