Co očekávají nejrychlejší tři muži Velké ceny Singapuru od příštího závodu v Suzuce?
Fernando Alonso, Jenson Button a Sebastian Vettel na včerejší tiskové konferenci pohovořili o svých očekáváních před Suzukou a o tom, jak si myslí, že by měla vyhovovat jejich vozům.
Sebastian Vettel (Red Bull)Myslím, že se musíme zlepšit. Stále potřebujeme získat o trochu více. Podle mě má momentálně nejrychlejší auto McLaren a Ferrari to jde celkem všude. Je vždy rychlé a vždy na čele, my musíme zajistit, abychom vždy spatřili šachovnicovou vlajku.
Spolehlivost bude důležitou. Půjde však o zábavnou trať, takže se na ní těším. Sauber bude rychlý, ne jako tento víkend, z toho budeme vycházet.
Jenson Button (McLaren)To se vždy těžko předvídá, protože je to velmi odlišný okruh od toho zde. Když ho ale srovnáte se Spa - a je mu celkem podobný, akorát bez únikových zón - jedná se o okruh, který by nám měl hodně vyhovovat.
Stále si myslím, že Red Bully budou velmi rychlé, stejně jako byly ve Spa. Kvalifikace pro nás byla skvělá a závod také [Button ho vyhrál - pozn. red.], v něm jsme však rychlejší než Red Bully nebyli. Budo to podle mě těsné. Opravdu nevíme, jak je na tom Ferrari na takovém druhu okruhu. Bude to vyrovnaný závod a já se na něj velmi těším.
Pódium v Singapuru (zleva): Jenson Button, Sebastian Vettel a Fernando Alonso(foto: Red Bull Racing)
Fernando Alonso (Ferrari)Jo, to se trochu těžko předpovídá. Myslím, že tento rok to bylo pro všechny týmy nahoru a dolů, stejně tak i pro nás. Určitě potřebujeme zlepšit svou výkonnost, jak jsme zde viděli. Trápili jsme se po celý víkend.
Páté a třinácté místo [v kvalifikaci] není to, v co jsme doufali, takže v Suzuce musíme být v lepší pozici. Silverstone se možná docela Suzuce podobá a tam jsme na tom byli docela OK, takže doufáme, že dokážeme takovou výkonnost zopakovat.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.