Jenson Button byl zklamán tím, že jeho týmový kolega Lewis Hamilton zveřejnil v sobotu data z telemetrie McLarenu.
V sobotu byl McLaren a zejména Jensonova část garáže kvůli tomu, co se objevilo na Lewisově Twitteru (psali jsme zde), dost naštvaný. Button, který pak v neděli vyhrál Velkou cenu Belgie, pro Guardian uvádí: "Tak tvrdě pracujeme na vylepšení vozu a udržujeme tyto věci v utajení a v soukromí. Nechtěl jsem to vidět na Twitteru."
Inženýři Mercedesu se sice v paddocku snažili situaci žehlit tím, že se jednalo pouze o údaje ze simulace dvou verzí křídel, to však Button popírá: "Byla to celá telemetrie z kvalifikace. Nebylo to pouze zadní křídlo. Byl jsem velmi překvapený a zklamaný."
S Hamiltonem však o tom už hovořit nehodlá: "Myslím, že je po všem. Není na mě, abych byl na Lewise naštvaný. Není to osobní věc."
O dalších příspěvcích svého kolegy Button říká: "Část o čase na rovinkách není to, co je pro mě důležité. Měl jej získávat zpět v zatáčkách, protože měl stejně více přítlaku. Bez ohledu na to jsem byl v kvalifikaci o osm desetin rychlejší."
Button: "Byla to celá telemetrie z kvalifikace" (ilustrační foto: McLaren Mercedes)
Naráží na to, co Hamilton před zveřejněním telemetrie napsal: "Sakra, WTF! Jenson má nové zadní křídlo, já mám staré. Hlasovali jsme pro změnu, nevyšlo to. Ztrácím 0,4 desetiny jen na rovince. Nic s tím nezmůžu. Nyní musím získat každý možný bod. Jenson by s tou rychlostí měl snadno zvítězit."
Tyto příspěvky sice o chvíli později z Twitteru zmizely, vyvolaly však bouřlivou reakci.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.