Jenson Button odmítá názory, že by se měl ve zbytku letošní sezóny zaměřit na pomoc svému týmovému kolegovi Lewisovi Hamiltonovi, aby získat titul mistra světa.
Button devět závodů před koncem v šampionátu za lídrem Fernandem Alonsem zaostává o 88 bodů, na Hamiltona jich ztrácí 47. Šéf McLarenu Martin Whitmarsh včera připustil, že Jenson bude svému týmovému kolegovi ke konci sezóny muset pomoci, ten však podpůrnou roli zatím odmítá.
"Osobně si myslím, že to je momentálně dost zbytečná konverzace. Čtyřicet bodů [mezi piloty McLarenu] není velký rozdíl - méně než dvě vítězství. Polovina lidí v poli je před svými týmovými kolegy, a nikdo z nich neřekne, že jim už začnou pomáhat. Vždy si myslíte, že máte slušnou šanci - a pokud o ni nepřijdete, budete se o to bít," popisuje Button.
"Jsem zde proto, abychom bojovali, odváděli co nejlepší práci pro nás a pro svůj tým. Byl by to dost nudný šampionát, kdyby 12 jezdců bojovalo o vítězství a zbytek jim pomáhal. Budeme se o to rvát, dokud nevyhrajeme šampionát nebo to už nebude možné," tvrdí odhodlaně pilot McLarenu.
Návrat do formy v polovině sezóny jej těší: "Poslední dva závody před přestávkou byly velmi dobré. Byl jsem druhý v Hockenheimu a Lewis vyhrál v Maďarsku. Takže jsme sem přijeli s pozitivním očekáváním dobrého výsledku."
Jenson Button je opět ve formě, v Německu bojoval s Fernandem Alonsem o vítězství(foto: McLaren Mercedes)
"Ta situace [podporovat Hamiltona] tedy nenastává. Jdeme závodit jako vždy, odvádíme tu nejlepší práci, kterou dokážeme. Chceme pro sebe, ale i pro tým, získat co nejvíce bodů. Šampionát konstruktérů je pro McLaren důležitý - budeme na něm pracovat tak usilovně, jak to jenom dokážeme," dodává Button.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.