Jenson Button věří, že ve Spa-Francorchamps a v Monze bude moci bojovat o vítězství poté, co se před letní přestávkou znovu dostal do formy.
Brit se uprostřed první části sezóny trápil s nalezením nastavení, které by vyhovovalo kombinaci jeho jezdeckého stylu, vylepšením vozu MP4-27 a především letošním pneumatikám Pirelli. Před následujícími dvěma závody v Belgii a v Itálii si však věří.
"Opravdu si pro návrat F1 nemůžete přát lepší dvojici závodů po sobě: Spa je taťkou všech, jednou z nejskvělejších tratí velkých cen všech dob, a Monza je jednou z tratí s nejbohatší historií vyvolávající nejvíce vzpomínek v kalendáři," těší se na příští okruhy Button.
"Obě jsou místy s vlastní unikátní atmosférou. Mám několik opravdu skvělých vzpomínek na oba okruhy, nikdy jsem však na nich nevyhrál. Vzhledem k naší rychlosti v posledních několika závodech kráčím vpřed s pozitivním pocitem, že to během nadcházejících víkendů budu moci napravit," pokračuje pilot McLarenu.
Na Hungaroringu s aktivovaným DRS (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
A jak Button trávil letní přestávku? "Několik uplynulých týdnů bylo perfektní kombinací relaxace a skvělého tréninku, obojí ve mně vzbudilo dychtivost k návratu do vozu. Byl jsem na Filipínách a na Havaji, trénoval jsem a užíval jsem si trochu dovolené. Pak jsem byl také ve Velké Británii, kde jsem dělal opět totéž.
I když jsem si užil skvělou přestávku, opravdu se na opětovný návrat do práce těším," dodává Button.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.