Jensonu Buttonovi se v McLarenu líbí a nikam jinam by v příští sezóně nechtěl. Podle vlastních slov by přestup k Ferrari zvažoval pouze v paralelním vesmíru.
Šampión z roku 2009 byl loni spojován s italskou stájí a novináři jej viděli jako potencionálního náhradníka za Felipeho Massu. Button se těmto spekulacím nebránil a nechával si otevřené možnosti. Nyní je však pevně rozhodnut, Ferrari nepřipadá v úvahu.Na dotaz, zdali je s Ferrari v kontaktu, odpověděl dovolenkově naladěný Button: „No, nějaký kontakt tady je. Když v paddocku vidím Stefana Domenicaliho, pokaždé řeknu 'Ahoj, jak se máš?'. Ale oba víme, že na příští sezónu již smlouvu mám,“ uvedl Button.Button nevidí mezi Ferrari a McLarenem zásadní rozdíl. Obě stáje jsou dlouhodobě úspěšné a silné, proto není důvod měnit strany. „McLaren je pro mě to správné místo. Ale vždy tvrdím: nikdy neříkej nikdy.“Hlavním důvodem nezájmu o přestup je jednoznačná struktura stáje Ferrari. Ta se soustředí výhradně na Fernanda Alonsa, pro kterého pracuje celý tým. Prosadit se v Maranellu by tak nebylo snadné. „Felipeho je mi líto, ale Fernando má celý tým pro sebe. Fernanda obdivuji jako obdivuji Alaina Prosta – se skvělými lidmi si vytvořil pohodovou atmosféru v týmu. Je velmi inteligentním závodníkem a možná, v paralelním vesmíru, bych s ním rád pracoval. Bylo by to obtížné, ale určitě zajímavé. Mít vedle sebe tak tvrdého a chytrého člověka."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.