Jensonu Buttonovi se v McLarenu líbí a nikam jinam by v příští sezóně nechtěl. Podle vlastních slov by přestup k Ferrari zvažoval pouze v paralelním vesmíru.
Šampión z roku 2009 byl loni spojován s italskou stájí a novináři jej viděli jako potencionálního náhradníka za Felipeho Massu. Button se těmto spekulacím nebránil a nechával si otevřené možnosti. Nyní je však pevně rozhodnut, Ferrari nepřipadá v úvahu.Na dotaz, zdali je s Ferrari v kontaktu, odpověděl dovolenkově naladěný Button: „No, nějaký kontakt tady je. Když v paddocku vidím Stefana Domenicaliho, pokaždé řeknu 'Ahoj, jak se máš?'. Ale oba víme, že na příští sezónu již smlouvu mám,“ uvedl Button.Button nevidí mezi Ferrari a McLarenem zásadní rozdíl. Obě stáje jsou dlouhodobě úspěšné a silné, proto není důvod měnit strany. „McLaren je pro mě to správné místo. Ale vždy tvrdím: nikdy neříkej nikdy.“Hlavním důvodem nezájmu o přestup je jednoznačná struktura stáje Ferrari. Ta se soustředí výhradně na Fernanda Alonsa, pro kterého pracuje celý tým. Prosadit se v Maranellu by tak nebylo snadné. „Felipeho je mi líto, ale Fernando má celý tým pro sebe. Fernanda obdivuji jako obdivuji Alaina Prosta – se skvělými lidmi si vytvořil pohodovou atmosféru v týmu. Je velmi inteligentním závodníkem a možná, v paralelním vesmíru, bych s ním rád pracoval. Bylo by to obtížné, ale určitě zajímavé. Mít vedle sebe tak tvrdého a chytrého člověka."
Lewis Hamilton v reakci na své emotivní rádiové výstupy během závodů vysvětlil, že nejde o známku frustrace, ale důkaz, že v sobě stále má vášeň a odhodlání vítězit. Podle něj právě tyto spontánní reakce ukazují, že i po letech v šampionátu mu na výsledcích záleží stejně intenzivně jako na začátku kariéry.
Před Velkou cenou Miami se jezdci představili v netradičním průvodu, kde místo běžných vozů usedli do plně pojízdných formulí postavených z LEGO kostek. Hravá kombinace motorsportu a ikonické stavebnice nadchla fanoušky i média a stylově odstartovala závodní víkend.
Tým Andrey Stelly vstupoval do nové sezóny s tlakem šampiona – a s otázkou, zda si postavení lídra udrží.
Tým Alpine podle zákulisních informací řeší možnou jezdeckou rošádu – hned po nadcházející Velké ceně Emilia Romagna by mohl Jacka Doohana nahradit argentinský talent Franco Colapinto.
Lewis Hamilton znovu neudržel emoce za volantem. Ve Velké ceně Miami si během závodu ostře vyjel do svého inženýra a další napjatá komunikace u Ferrari nenechala nikoho na pochybách, že atmosféra v týmu je vše jen ne klidná. Po závodě ale britský jezdec otočil: „Nemyslel jsem to vážně.“
Australský talent Oscar Piastri si v Miami připsal třetí vítězství v řadě a potvrdil skvělou formu, když opět předvedl suverénní výkon a nenechal nikoho na pochybách, kdo momentálně udává tempo ve Formuli 1.
Kvalifikace na Velkou cenu Miami skončila pro Ferrari fiaskem. Charles Leclerc obsadil až osmé místo, jeho týmový kolega Lewis Hamilton skončil dokonce dvanáctý. „Byl jsem spokojený se svým kolem, ale výsledek je zklamáním. Prostě nejsme dost rychlí,“ hodnotil Leclerc situaci otevřeně.
Max Verstappen vstoupil do víkendu Velké ceny Miami jako čerstvý otec, ale na trati nijak nepolevil. Po narození dcery Lily si bez zaváhání dojel pro pole position a dal jasnou odpověď na debaty, zda ho otcovství může zpomalit.
Max Verstappen ovládl kvalifikaci na Velkou cenu Miami 2025 a zajistil si start z prvního místa. Nizozemský jezdec Red Bullu stanovil nový traťový rekord a po závodě mluvil o hledání limitů. Lewis Hamilton z Ferrari označil svou kvalifikaci za zklamání, Lando Norris se smířil s druhým místem a Andrea Kimi Antonelli ocenil svůj návrat po sprintu. Ferrari zůstává pozadu a šéf týmu Frederic Vasseur přiznal chyby.
Max Verstappen si v Miami zajistil pole position, když porazil McLareny i přes tlak po neúspěšném sprintu. Lando Norris chyboval v zatáčce 17, což ho stálo první místo, a Kimi Antonelli překvapil třetím místem; Lewis Hamilton do Q3 nepostoupil.
Andrea Kimi Antonelli měl sprint v Miami rozjetý nadějně, ale místo senzace přišlo tvrdé probuzení. Po startu z pole position rychle ztratil vedení a nakonec dojel až čtvrtý. V čele se mezitím přetahovali piloti McLarenu – Oscar Piastri a Lando Norris, který si nakonec dojel pro vítězství. tragédii prožil i tým Ferrari.
Toto Wolff se zastal Lewise Hamiltona po jeho vlažném startu ve Ferrari. Podle šéfa Mercedesu neztratil britský pilot nic ze své výjimečnosti – jen prochází přirozeným procesem adaptace na nový tým a nové výzvy.