Jensonu Buttonovi se v McLarenu líbí a nikam jinam by v příští sezóně nechtěl. Podle vlastních slov by přestup k Ferrari zvažoval pouze v paralelním vesmíru.
Šampión z roku 2009 byl loni spojován s italskou stájí a novináři jej viděli jako potencionálního náhradníka za Felipeho Massu. Button se těmto spekulacím nebránil a nechával si otevřené možnosti. Nyní je však pevně rozhodnut, Ferrari nepřipadá v úvahu.Na dotaz, zdali je s Ferrari v kontaktu, odpověděl dovolenkově naladěný Button: „No, nějaký kontakt tady je. Když v paddocku vidím Stefana Domenicaliho, pokaždé řeknu 'Ahoj, jak se máš?'. Ale oba víme, že na příští sezónu již smlouvu mám,“ uvedl Button.Button nevidí mezi Ferrari a McLarenem zásadní rozdíl. Obě stáje jsou dlouhodobě úspěšné a silné, proto není důvod měnit strany. „McLaren je pro mě to správné místo. Ale vždy tvrdím: nikdy neříkej nikdy.“Hlavním důvodem nezájmu o přestup je jednoznačná struktura stáje Ferrari. Ta se soustředí výhradně na Fernanda Alonsa, pro kterého pracuje celý tým. Prosadit se v Maranellu by tak nebylo snadné. „Felipeho je mi líto, ale Fernando má celý tým pro sebe. Fernanda obdivuji jako obdivuji Alaina Prosta – se skvělými lidmi si vytvořil pohodovou atmosféru v týmu. Je velmi inteligentním závodníkem a možná, v paralelním vesmíru, bych s ním rád pracoval. Bylo by to obtížné, ale určitě zajímavé. Mít vedle sebe tak tvrdého a chytrého člověka."
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.