Lewis Hamilton si uvědomuje, že si už moc dalších zkažených závodů dovolit nemůže, má-li se udržet v boji o letošní šampionát.
Jsme přesně v polovině sezóny a britský pilot na lídra Fernanda Alonsa ztrácí 64 mistrovských bodů. Z Velké ceny Německa nakonec odstoupil a připustil, že to pro něj bylo obrovské zklamání vzhledem k tomu, jak rychlé měl konečně auto.
"Takových propadáků si nemůžete dovolit moc, obzvlášť když kluk, který vede, končí v každém závodě na bodech," naráží Hamilton na své poslední výsledky a Alonsa.
Po svém vítězství v Kanadě získal pouze 4 body kvůli odstoupení ve Valencii a bídné formě McLarenu na domácí půdě v Silverstone. V Maďarsku však doufá, že s vylepšeným vozem, s nímž jeho kolega Jenson Button bojoval o vítězství na Hockenheimringu, bude moci získat další výborný výsledek.
"Stále existují oblasti, v nichž jsme slabší ve srovnání s Ferrari a Red Bullem. Jejich auta jsem si na Hockenheimu mohl docela často prohlížet. Jsou však také oblasti, kde jsme také silnější. Dostali jsme se do situace, kdy jsou někde o něco rychlejší a někde zase mi, je to mnohem příjemnější," cituje Buttona BBC.
Hamilton s novými bočnicemi v garáži na Hockenheimringu (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.