Jenson Button na počátku posledního stintu při stíhání Fernanda Alonsa tvrdě zablokoval pravé přední kolo a zploštil pneumatiku. Problémy mu to však dle jeho slov nezpůsobovalo.
Pilot McLarenu po druhé zastávce ve 40. kole dal přední pneumatice zabrat, na větší potíže si poté ale nestěžoval. "Nebyl to problém, trochu mi to vrtalo hlavou, ale to bylo vše. Bylo to neobvyklé. Myslím, že ještě nebyly zahřáté, když jsem se v té době dotkl brzd," vysvětluje Button.
Blokování kol bylo kvůli tvrdšímu nastavení obvykle slabinou McLarenu, to se však podle něj v poslední době zlepšilo: "Co se týče blokování kol, byli jsme na tom v tomto závodě velmi dobře. Normálně to je u McLarenu velký problém."
"V testování jsme měli velké potíže s blokováním předních kol. Odvedli jsme nějakou práci na nastavení a hodně jsme toho vyřešili, což je pro nás skvělé. Je to velký rozdíl, když si při brzdění věříte - tohle však byla jednorázová záležitost. Potýkal jsem se pak s vibracemi, ale nedocházelo kvůli nim k neustálému blokování, což bylo pozitivní," popisuje Button.
"Musím poděkovat klukům za to, že zde přivezli dobrá vylepšení. Pohybovali jsme se na čele a zhruba jsme na to měli. Možná ještě zbývá trochu práce. A také děkuji za zastávky. Druhá byla fenomenálně rychlá, což nás dostalo do boje o vítězství," dodává Brit.
Jenson Button je zpět, s vylepšeným McLarenem v Německu vybojoval druhé místo(foto: Vodafone McLaren Mercedes)
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.