Jenson Button věří, že momentálně není rychlejší vůz, než jakým je jeho McLaren. Brit s ním dokázal po sérii matných výkonů v předešlých Velkých cenách bojovat v GP Německa o vítězství.
Brit se v sobotu dokázal sice kvalifikovat pouze na 7. pozici, ale v nedělním závodu jel opravdu dobře a poskočil až na celkové 2. místo. Podle jeho slov už cítil jistotu v ovládání jeho vozu ve Valencii a také na Silverstone, ale to McLarenu chyběla rychlost. Po nasazení celého balíku vylepšení na vůz v Německu ale Jenson Button věří, že je jeho tým zase schopný bojovat o čelo závodu.
"Těší mě, že jsme odvedli skvělou práci a naše rychlost byla také dobrá. Momentálně není nikdo rychlejší, než jsme my. V několika následujících závodech můžeme bojovat o vítězství," říká jezdec McLarenu. "Letos jsme měli několik obtížných závodů. Ale ve dvou posledních jsem získal zpět svoji důvěru. Ale to jsme nebyli dostatečně rychlí. Poté jsme dojeli sem a bojovali znovu o čelo závodu, to byl velmi speciální pocit."
"Ferrari nevypadalo moc impozantně, ale řekl bych, že byli rychlejší než my. Během svých stintů byli neuvěřitelně vyrovnaní. Na začátku stintu, kde jsem se vždy pokusil zatlačit, abych snížil ztrátu, se dokázali starat o pneumatiky, a tak na konci vždy trošku poodjeli a byli rychlejší než my."
Pokud však bude Button více konkurenceschopný v kvalifikacích, tak bude schopný podle svých slov v několika následujících závodech bojovat o vítězství: "Dovezli jsme sem vylepšení a ta fungovala opravdu skvěle. Neměli jsme však ten úplně správný mix všeho, co je zapotřebí k vítězství. Pokud se nám podaří ještě trošku zapracovat na kvalifikacích, tak věřím, že jsme momentálně schopni bojovat o vítězství v závodech."
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.