Podle Jensona Buttona musí McLaren po zklamání ze Silverstone co nejvíce vytěžit z příštích dvou závodů v Německu a v Maďarsku, po nichž následuje letní přestávka.
"Poslední dva závody, které před letní přestávkou následují hned po sobě, budou pro celý tým po několika víkendech plných zklamání důležité. Je důležité, abychom z příležitostí v Německu a v Maďarsku vytěžili co nejvíce," uvedl Button.
McLaren je přesvědčen o tom, že za pokles formy v poslední době mohlo spíše nastavení, než nějaký fundamentální nedostatek monopostu MP4-27 (více zde).
"Z pohledu výkonnosti je podle mě těžké přesně předvídat, jak na tom v pořadí relativně jsme. Valencie a Silverstone pro nás byly určitě těžkými závody, ale nemyslím si, že by věrně odrážely naši rychlost," vysvětluje pilot McLarenu.
"Letos opravdu potřebujete bezproblémovou přípravu na závod, pokud chcete vůz maximálně využít - a v přesně to budeme doufat o dalším víkendu v Německu," říká Button.
Jeho šéf Martin Whitmarsh potvrdil, že se všichni v týmu budou na Hockenheimu soustředit na zvýšení výkonnosti: "V rámci našeho provozního oddělení panuje obrovské odhodlání zajistit, abychom přes léto udrželi naši agresivní vývojovou strategii. Jsme rozhodnuti před letní přestávkou snížit náskok lídru šampionátu."
Jenson Button doufá, že McLaren v následujících závodech předvede lepší výkony(foto: Vodafone McLaren Mercedes)
A na závěr jeden zajímavý statistický údaj McLarenu: Lewise Hamiltona čeká v Německu jeho jubilejní 100. velká cena. Oslaví to na dráze lepší výkonností a dobrým výsledkem?
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.