Podle Jensona Buttona musí McLaren po zklamání ze Silverstone co nejvíce vytěžit z příštích dvou závodů v Německu a v Maďarsku, po nichž následuje letní přestávka.
"Poslední dva závody, které před letní přestávkou následují hned po sobě, budou pro celý tým po několika víkendech plných zklamání důležité. Je důležité, abychom z příležitostí v Německu a v Maďarsku vytěžili co nejvíce," uvedl Button.
McLaren je přesvědčen o tom, že za pokles formy v poslední době mohlo spíše nastavení, než nějaký fundamentální nedostatek monopostu MP4-27 (více zde).
"Z pohledu výkonnosti je podle mě těžké přesně předvídat, jak na tom v pořadí relativně jsme. Valencie a Silverstone pro nás byly určitě těžkými závody, ale nemyslím si, že by věrně odrážely naši rychlost," vysvětluje pilot McLarenu.
"Letos opravdu potřebujete bezproblémovou přípravu na závod, pokud chcete vůz maximálně využít - a v přesně to budeme doufat o dalším víkendu v Německu," říká Button.
Jeho šéf Martin Whitmarsh potvrdil, že se všichni v týmu budou na Hockenheimu soustředit na zvýšení výkonnosti: "V rámci našeho provozního oddělení panuje obrovské odhodlání zajistit, abychom přes léto udrželi naši agresivní vývojovou strategii. Jsme rozhodnuti před letní přestávkou snížit náskok lídru šampionátu."
Jenson Button doufá, že McLaren v následujících závodech předvede lepší výkony(foto: Vodafone McLaren Mercedes)
A na závěr jeden zajímavý statistický údaj McLarenu: Lewise Hamiltona čeká v Německu jeho jubilejní 100. velká cena. Oslaví to na dráze lepší výkonností a dobrým výsledkem?
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.