Po propadáku v Silverstone a ochladnutí emocí je dnes v továrně ve Wokingu naplánována krizová schůze. Jenson Button od McLarenu očekává agresivní odpověď, aby se tým udržel v boji o titul.
"Máme v úterý technickou schůzi. Bude to pochmurné setkání, ale my budeme velmi agresivní, tím jsem si jistý," prozradil Button pro The Daily Telegraph.
Soupeři podle něj nepoužívají žádné zázračné finty, vše to je o pomalém vývoji a nedostatečném využívání pneumatik: "Nemyslím si, že by špičkové týmy měli nějaké triky. Trápíme se s teplotou pneumatik.
Nasadil jsem ke konci [v Silverstone] tvrdé pneumatiky a jezdil jsem dobře, ale když jsem se dostal za ostatní auta, o teplotu pneumatik jsem přišel. Něměly na okruhu přilnavost: zatočíte a ony se na něm rozklepou.
Mysleli jsme si, že věci děláme správně. Měli jsme tak skvělý vstup do sezóny. Dělali jsme všechno to, co jsme podle ostatních museli - a pak přišel výpadek," popisuje vývoj ročníku z pohledu McLarenu Button.
Otazníkem je, proč monopost MP4-27 najednou přišel během dvou měsíců o svou rychlost, protože auto se jinak stále ovládá dobře: "Nechci Williamsu či Sauberu nic upírat, ale my máme v tomto sportu mnoho zkušeností a cítíme, že z našeho vozu nyní dostáváme maximum."
Jenson Button se v Silverstone musel spokojit s jediným bodem za desáté místo(foto: Vodafone McLaren Mercedes)
"Auto se nechová špatně, takže je úžasné pomyslet na to, s čím ostatní jezdí. Zajímalo by mě, co by se stalo, kdybyste do tohoto vozu posadili jiného pilota. Vsadím se, že by to pro něj byl pořádný šok.
Vidíte, jak se k vám zezadu přibližuje jiné auto, jako byste stáli na místě, s překvapením se objeví. Přemýšlíte: 'Jak dobře se jejich vozy ovládají?' Musí sedět jako přibité. Nevím, kde ztrácíme nebo v čem jsou ostatní týmy tak dobré. Zkrátka nejsme dostatečně rychlí," dodává pilot McLarenu.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.