Sportovní ředitel McLarenu Sam Michael brání jízdní styl Jensona Buttona, který se v poslední době trápí. Podle něj nevyžaduje preciznější nastavení a není ani citlivější na letošní pneumatiky než jeho úspěšnější kolega Lewis Hamilton.
Z počátku sezóny vedoucí Button v posledních čtyřech závodech nasbíral jen dva body, zatímco Hamilton jich získal 43 a vede průběžné pořadí šampionátu. Vítěz poslední Velké ceny Kanady svému kolegovi dal v Montrealu dokonce jedno kolo.
Sam Michael o jízdním stylu Buttona pro Sky Sport prozradil: "Nevyžaduje preciznější nastavení než Lewis. Většinou jezdí s velmi podobným nastavením svých vozů. Piloti vždy učiní několik drobných úprav, protože mohou mít mírně odlišný styl, zdaleka však není citlivější na auto než Lewis."
V Kanadě dle sportovního ředitele udělal v Buttonově přístupu několik chyb McLaren. Tvrdí ale, že se z nedostatečné výkonnosti v závodě poučili.
"Pokud se podíváte u Jensona na začátek víkendu, měli jsme několik problémů s jeho převodovkou v pátek a kvůli nim přišel o čas na dráze. Pak jsme zkoušeli několik odlišných věcí v nastavení jeho vozu, abychom prozkoumali odlišné oblasti, ale při zpětném pohledu jsme se do toho neměli pouštět.
Profil opotřebení jeho pneumatik se extrémně lišil od toho, co zaznamenával Lewis. Existují pro to určité důvody, o kterých si myslíme, že jsme jim porozuměli a že je před Valencií dokážeme vyřešit," dodává Michael.
Jenson Button se v Kanadě trápil, McLaren přiznává svou vinu (foto: McLaren Mercedes)
Více o Buttonových problémech (nejen) v Kanadě si můžete přečíst zde.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.