Jenson Button pracuje před Velkou cenou Evropy na vyřešení svých problémů s vozem na simulátoru ve Wokingu, jeho týmový kolega Lewis Hamilton přes své letošní první vítězství v Kanadě zdůrazňuje důležitost pravidelného bodování.
"Vítězství v Montrealu bylo extrémně uspokojující, z pohledu změn v šampionátu však vlastně znamená velmi málo. Před Alonsem mám náskok pouhých dvou bodů, což je nic," střízlivě hodnotí Hamilton.
"Jsme pod obrovským tlakem dále získávat dobré výsledky v každé velké ceně. Myslím, že konzistence bude klíčem k vítězství v šampionátu spíše než jednotlivé skvělé výsledky. Ve Valencii si to tedy musíme pojistit dalším výborným výsledkem," pokračuje vítěz poslední Velké ceny Kanady.
Jeho týmový kolega Jenson Button se zatím trápí a po návratu ze Severní Ameriky strávil celý den ve Wokingu, aby mohl znovu předvádět slušné výkony.
"Takový den je ohromně produktivní a myslím, že jsme prošli spoustu věcí. V posledních závodech jsme nezískali takové výsledky, jaké by se mi líbily, ale stále jich 13 zbývá," říká Button.
Máme sedm různých vítězů a žádný jasný lídr se neukázal, takže se budu snažit ve Valencii získat slušný výsledek a znovu se dostat do hry o titul, dodává vítěz letošního prvního závodu v Melbourne.
Hamilton vyráží v Montrealu z boxů na super-měkké směsi (foto: McLaren Mercedes)
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.