Jenson Button pracuje před Velkou cenou Evropy na vyřešení svých problémů s vozem na simulátoru ve Wokingu, jeho týmový kolega Lewis Hamilton přes své letošní první vítězství v Kanadě zdůrazňuje důležitost pravidelného bodování.
"Vítězství v Montrealu bylo extrémně uspokojující, z pohledu změn v šampionátu však vlastně znamená velmi málo. Před Alonsem mám náskok pouhých dvou bodů, což je nic," střízlivě hodnotí Hamilton.
"Jsme pod obrovským tlakem dále získávat dobré výsledky v každé velké ceně. Myslím, že konzistence bude klíčem k vítězství v šampionátu spíše než jednotlivé skvělé výsledky. Ve Valencii si to tedy musíme pojistit dalším výborným výsledkem," pokračuje vítěz poslední Velké ceny Kanady.
Jeho týmový kolega Jenson Button se zatím trápí a po návratu ze Severní Ameriky strávil celý den ve Wokingu, aby mohl znovu předvádět slušné výkony.
"Takový den je ohromně produktivní a myslím, že jsme prošli spoustu věcí. V posledních závodech jsme nezískali takové výsledky, jaké by se mi líbily, ale stále jich 13 zbývá," říká Button.
Máme sedm různých vítězů a žádný jasný lídr se neukázal, takže se budu snažit ve Valencii získat slušný výsledek a znovu se dostat do hry o titul, dodává vítěz letošního prvního závodu v Melbourne.
Hamilton vyráží v Montrealu z boxů na super-měkké směsi (foto: McLaren Mercedes)
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.