Jenson Button přiznal, že je zmatený nedostatečnou rychlostí obou vozů McLarenu v posledním závodě ve Španělsku.
V kvalifikaci zajel až 11. nejrychlejší čas, zatímco jeho kolega Lewis Hamilton byl s přehledem nejrychlejší. Přestože po vyloučení startoval z posledního místa, cílem projel před Buttonem.
"Byl to těžký víkend, obzvlášť v neděli. Nejdůležitější věcí je pochopit, proč jsme o víkendu neměli žádnou rychlost při menším i větším množství paliva," popisuje starší z pilotů McLaren pro britský Daily Mail.
"I když se nám nevydaří kvalifikace, obvykle v závodě získáme slušné body. Jenže já jsem si nedokázal hlídat pneumatiky a neměl jsem žádnou rychlost. Je to něco, co nám dělá starosti.
Ano, Lewis odvedl v kvalifikaci fantastickou práci, tým rovněž, když postavil takové auto. Mohli byste říct, že Lewis v závodě odvedl opět dobrou práci, když dojel na osmém místě, s čímž by měl být spokojený, ale přesto ta rychlost chyběla," upozorňuje Button.
"Pro mě to byl horší víkend, ale i když se podíváte na závodní rychlost Lewise, tak si nemyslím, že byla taková, jakou byste očekávali," přiznává zklamání z nedělní výkonnosti obou vozů.
Jenson Button v Barceloně poprvé s novým nosem (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
"Mé nejrychlejší kolo bylo v závodě o 2,6 sec pomalejší než celkově nejrychlejší kolo, což je zkrátka divné, a já vůbec nerozumím tomu, proč. A netrápil jsem se pouze s jedním koncem vozu, bojoval jsem s oběma. V takové pozici jsem nikdy nebyl. Bylo to hodně extrémní.
Ale nejde jen o nás. Red Bully o víkendu odvedly lepší práci z pohledu bodů, ale přesto nebyli rychlí, když je srovnáte s Williamsem, Sauberem, Lotusem a Ferrari. Pět odlišných týmů zvítězilo v pěti různých závodech, opravdu nevíme, co se děje. A jsem si jistý, že to platí pro všechny v boxové uličce," uzavírá Button.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.