Jenson Button je přes nejrychlejší čas nadále zmatený z výkonnosti pneumatik: v dnešních trénincích nedokázal tvrdou směs zahřát ani za slunečného počasí a vysokých teplot.
"Bylo to dobré odpoledne, ale těžké při snaze porozumět pneumatikám. Stále je úplně nechápu, ale zdá se, že vůz na měkké směsi funguje dobře. Na druhé straně tu tvrdou zkrátka nedokážu přimět k fungování. Nedokážu ji zahřát. Nevím proč, ale je to něco, co musíme do neděle vyřešit," kroutí lídr dnešního druhého tréninku.
Rozdíl mezi měkkou a tvrdou směsí je dle Buttona obrovský: "Mě to připadalo ohromné, ale ostatním... Lewis se zdál být rychlejší na tvrdé než na měkké, u mě to bylo naopak, takže to je fakt divné. Normálně to mezi námi bývá naopak, obvykle mi sedí tvrdší směs. Snad na to přijdeme."
Hamilton se pro změnu trápil s nastavením a vyvážením vozu, spokojený také není: "Stále se usmívám, ale nebyl to skvělý den. Trochu jsme se trápili s nastavením, ale vylepšení fungovala hodně dobře. Máme dobrou rychlost, obzvlášť při delších jízdách.
Bojujeme na čele, ale ve skutečnosti jsme to dnes neukázali, protože jsme měli tak trochu nekonzistentní nastavení, což znamená, že se velmi těžko přesně určuje, co je třeba změnit, aby nastavení bylo lepší. Musíme se podívat na data a přijít na to, kde máme nejvážnější potíže, potom je před zítřejším dnem opravit."
Hamilton s novým nosem, resp. jeho McLaren MP4-27 (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
"Stejný problém se týkal i vyvážení vozu: "Vyvážení je velmi nekonzistentní, takže je těžké vybrat, co přesně upravit pro zlepšení." Novinky si ale pochvaloval i Lewis: "Auto se ovládá lépe, než v minulém závodě. Stále se snažíme pracovat na zvládání pneumatik."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.