Podle Jensona Buttona je jasné, že se můžeme těšit na napínavý zbytek sezony. Závod v Číně podle něj ukázal, že je na tom F1 momentálně dobře.
Po dnešní Velké ceně Číny je Jenson Button přesvědčen, že má F1 před sebou velkou sezonu. Brit dojel v Šanghaji druhý, kromě poměrně jistého prvního místa pro Rosberga se ale o všechny ostatní pozice muselo tvrdě bojovat.
"Myslím, že jsme na prvních závodech sezony dokázali, že se F1 momentálně nachází v dobré situaci, závody byly svělé. V našem sportu máme hodně talentů a to jak mezi jezdci, tak i v jednotlivých týmech.
Je to tak těsné, že v Q2 včera dělily nejrychlejších 11 jezdců pouze tři desetiny vteřiny. Když tomu tak je, tak je to opravdu skvělé. Teď jedeme do Bahrainu a máme za sebou tři z nejlepších závodů, kterých jsem se kdy účastnil. Letos to tak ale bude pokračovat," říká Jenson Button.
O vítězství v Číně, ke kterému dnes jezdec McLarenu neměl tak daleko, sní i nadále. Jenson si myslí, že kdyby zajel k poslední zastávce v boxech podle původního plánu, tak se mohl vyhnout provozu na trati a mohl na Rosberga zaútočit nebo ho alespoň dostat pod tlak.
"Na měkkých byl rychlejší než my, na středně-tvrdých jsme ale byli o hodně rychlejší my. V závodě byl ale hodně silný provoz. Mysleli jsme si, že více lidí zastaví třikrát. Problémem ale bylo, že skoro každý jel jen na dvě zastávky. Pak jsme museli všechny předjíždět. Tam jsme ztratili, ale šance na vítězství by tam byla, kdybych vyjel před Kimim a Sebastianem."
Pozdější změna strategie nebyla pro Buttona možná, když si na první zastávce nechal nasadit měkčí gumy. Další zklamání přišlo, když jezdec zjistil, jaký grip a stabilitu media poskytují. "Na jednu stranu to bylo zklamání, ale na druhou to bylo dobré, protože jsme i se třemi zastávkami mohli ukázat dobrý výkon."
Dobrý výkon předvedli také mechanici v boxech, když byl Button šokován, o kolik rychlejší zastávky v boxech v porovnání s loňskou sezonou jsou. "Jen poslední zastávka byla pomalá. Vzadu tam byl menší problém, ale to jsou závody. Všichni jsou pod tlakem a občas se stane chyba. Chceme se jich samozřejmě vyvarovat a jsem si jistý, že kluci jsou na sebe pořádně naštvaní."
Button však s výsledkem není nespokojený, v průběžném šampionátu je jen dva body za svým kolegou, Lewisem Hamiltonem, který šampionát vede. Mezi týmy má McLaren samozřejmě už určitý náskok.
"Myslím, že je skvělé, že jsem v takovém týmu, který nám dal takovou šanci. Není to ale jednoduché, ale to by ani tak být nemělo. Mercedes zde odvedl skvělou práci, stejně jako Sauber, Lotus a také Red Bull. Musí vše klapnout, což dnes neklaplo. Celkově ale není špatné, když je člověk nespokojený s druhým místem. Potřebujeme hlavně konstantnost. Vítězství jsou hezká, zůstávají v srdcích, ale konstantnost vyhrává šampionát."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.