Jenson Button je znám především jako "sympaťák" a "kliďas", zkrátka pravý gentleman. V rozhovoru pro Sporting life však přiznává, že takový rozhodně není vždy a možná je to jen zdání, které klame zvenku.
Začátek jeho kariéry byl těžký a na úspěch čekal dlouhých šest let. Býval také znám jako "playboy", avšak v poslední době se soukromý život mistra světa z roku 2009 hodně uklidnil. "Každý máme dny, kdy jsme vystresovaní i přes to, že se nám vlastně daří dobře. Myslím, že je to lidské. Sám mám dny, kdy se chovám jako "kretén", to ale vám - médiím, neukazuji," řekl dvaatřicetiletý rodák z Frome.
Dodal, že tuto stránku svého charakteru schovává, protože si rád chrání své soukromí. "Nejsem takový pohodář, jak by se mohlo zdát. Možná to tak jen navenek vypadá," vyprávěl. "V každém sportu jsou dva typy lidí - ten, který běží něčemu naproti a ten, kdo od toho běží pryč. Jen stále nevím, který z nich jsem já. Co vím je to, že miluju to, co dělám a nenávidím dny, kdy se to nedaří tak dobře, jak bych si představoval. Potřebuju tyto vzestupy a pády k životu. Ty pády bolí, ale ty vzestupy za to potom stojí," uvedl.
Dále zdůraznil, že se rád obklopuje lidmi, kteří ho podrží, když se nedaří a naopak stáhnou zpět na zem, když je vše dokonalé. Pomáhá mu prý jeho otec John, manažer Richard Goddard, přítelkyně Jessica Michibata, trenér Mikey Collier a dva blízcí přátelé - Richie Williams a Chrissy Buncombe. "Tito lidé by vám určitě rádi pověděli něco o tom, že to se mnou není vždy jednoduché," řekl.
Zavzpomínal také na jeden konkrétní příklad - zisk pole position v kanadském Montreale v roce 2005, kdy posléze z třetího místa havaroval. "Když jsem se vrátil do paddocku, můj kamarád Richie si dával pivo, což mě naštvalo a tak jsem mu řekl - "Ty jsi neviděl, co se stalo, už jsem nechoď!", načež on odpověděl: "No, to nebyla moje vina, ty jsi jel mizerně!" A měl pravdu." I pro takové chvíle je prý třeba mít kolem sebe lidi, kteří vám narovinu řeknou, co si myslí.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.