Jenson Button je znám především jako "sympaťák" a "kliďas", zkrátka pravý gentleman. V rozhovoru pro Sporting life však přiznává, že takový rozhodně není vždy a možná je to jen zdání, které klame zvenku.
Začátek jeho kariéry byl těžký a na úspěch čekal dlouhých šest let. Býval také znám jako "playboy", avšak v poslední době se soukromý život mistra světa z roku 2009 hodně uklidnil. "Každý máme dny, kdy jsme vystresovaní i přes to, že se nám vlastně daří dobře. Myslím, že je to lidské. Sám mám dny, kdy se chovám jako "kretén", to ale vám - médiím, neukazuji," řekl dvaatřicetiletý rodák z Frome.
Dodal, že tuto stránku svého charakteru schovává, protože si rád chrání své soukromí. "Nejsem takový pohodář, jak by se mohlo zdát. Možná to tak jen navenek vypadá," vyprávěl. "V každém sportu jsou dva typy lidí - ten, který běží něčemu naproti a ten, kdo od toho běží pryč. Jen stále nevím, který z nich jsem já. Co vím je to, že miluju to, co dělám a nenávidím dny, kdy se to nedaří tak dobře, jak bych si představoval. Potřebuju tyto vzestupy a pády k životu. Ty pády bolí, ale ty vzestupy za to potom stojí," uvedl.
Dále zdůraznil, že se rád obklopuje lidmi, kteří ho podrží, když se nedaří a naopak stáhnou zpět na zem, když je vše dokonalé. Pomáhá mu prý jeho otec John, manažer Richard Goddard, přítelkyně Jessica Michibata, trenér Mikey Collier a dva blízcí přátelé - Richie Williams a Chrissy Buncombe. "Tito lidé by vám určitě rádi pověděli něco o tom, že to se mnou není vždy jednoduché," řekl.
Zavzpomínal také na jeden konkrétní příklad - zisk pole position v kanadském Montreale v roce 2005, kdy posléze z třetího místa havaroval. "Když jsem se vrátil do paddocku, můj kamarád Richie si dával pivo, což mě naštvalo a tak jsem mu řekl - "Ty jsi neviděl, co se stalo, už jsem nechoď!", načež on odpověděl: "No, to nebyla moje vina, ty jsi jel mizerně!" A měl pravdu." I pro takové chvíle je prý třeba mít kolem sebe lidi, kteří vám narovinu řeknou, co si myslí.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.