Jenson Button si užil tří týdenní volno, odpočinul si při dovolené na Havaji a nyní se připravuje na GP Číny, ve které se chce vrátit na stupně nejvyšší.
Button po GP Malajsie nebyl příliš spokojen. Poté, co vyhrál úvodní Velkou cenu Austrálie a povedla se mu také kvalifikace v Sepangu, přišel nepovedený závod. Déšť i kolize s Narainem Karthikeyanem ho posunuly mimo bodovaná umístění a jeho McLaren tak dokončil až na čtrnáctém místě.
Nyní je však Button připraven na GP Číny. "Neúspěch vás patrně ještě víc navnadí pro návrat do auta a práci na něm. Nijak vás to neomezuje, možná naopak, chcete dívat dopředuj a nechat to špatné za sebou," řekl pro espnf1.com.
Tři týdnenní přestávka byla pro Buttona velmi oddychová. "Mohl jsem odjet pryč, relaxovat a trénovat. Je to pořád ještě začátek dlouhé sezony, takže je třeba se udržovat ve formě," uvedl. Svou kondici ukázal také na Havaji, kde se zúčastnil tradičního triatlonu. Celkově skončil na šestém místě a ve své věkové kategorii dokonce vyhrál.
Poté už se ale vydal směrem k továrně McLarernu, kde trénuje na simulátoru a pracuje na autě. "Okruh v Šanghaji mám rád a na závodní víkend už se opravdu těším," dodal.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.