Šéf týmu McLaren, Martin Whitmarsh, si nemůže vynachválit výkon, který jeho jezdec, Jenson Button, podal na víkendové GP Austrálie. Whitmarsh už dokonce otevřeně mluví o útoku na titul.
V F1 je velmi neobvyklé, aby se již po prvním závodu sezony někdo poustěl do prognozy, jak by mohlo mistrovství na konci sezony dopadnout. Martin Whitmarsh je už ale o tom přesvědčený: Jenson Button míří v roce 2012 za titulem. Brit tak ale nesoudí pouze podle výsledku z Austrálie, ale podle celkové formy, kterou Button v současnoti má.
Podle slov svého šéfa byl Jenson během zimy "silnější a silnější." Podle něj bychom se ale neměli nechat omámit přátelským zevnějškem jezdce, který bude velmi tvrdě bojovat na čele závodů: "Jen to skývá, jak moc hladový po vítězství je. Už teď by měl myslet na to, že má velmi solidní šanci na zisk titulu."
"Já si však myslím, že on sám si je toho dobře vědom," prohlásil šéf McLarenu při přesunu do Sepangu, kde se odjede již o tomto víkendu další závod F1. Pokud se jeho stáji podaří vyhnout se chybám, auto dále vylepšovat a jejich McLaren bude i spolehlivý, pak podle něj není důvod, proč by titul nemohl na konci sezony putovat do Wolkingu. Lewise Hamiltona by přitom vůbec nepodceňoval.
Hamilton se po zisku 3. místa za Vettelem na Red Bullu vůbec netajil tím, že je výsledkem zklamán. A podle Whitmarshe má na to plné právo: "V závodech je to takto - vítěz září nadšením, poražený smutní. Po Austrálii určitě není Lewis spokojen. Pokud by se těšil ze třetího místa nebo z toho, že ho porazil týmový kolega, tak by to nebyl ten Lewis, kterého máme rádi a obdivujeme ho."
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.