Nový balík aerodynamických úprav je podle Jensona Buttona rozhodně pokrokem. Rychlost vylepšeného McLarenu MP4-27 ho dnes povzbudila, přestože kvůli problému s hydraulikou ujel jen 44 kol.
"Fungovala velmi dobře, v těch kolech, kdy jsem s nimi jezdil. Ihned, když jsme vylepšení nasadili na vůz, choval se mnohem lépe. V určitých oblastech auto zaostávalo, ale věděli jsme, že se to zlepší, až na něj nasadíme novinky," pochvaloval si Button.
Jeho dopolední program byl narušen problémy s hydraulikou, kvůli kterým nemohl naplno předvést potenciál nového balíku: "Absolvoval jsem dvě jízdy, ale obě byly náročné, protože jsme měli potíže s hydraulikou, ale věděli jsme, že něco ujet musíme, abychom nasbírali data o novém balíku.
Pak jsme přes dvě hodiny měli před obědem pauzu. Přišli jsme o dobrou část dne, kdy byly příznivé teploty a bezvětří. Po obědě jsme zvládli několik krátkých jízd, kdy jsme hlavně srovnávali pneumatiky, a auto se chovalo dobře. Když jsme se chtěli pustit do práce na nastavení, začalo pršet. Ale rozhodně se jedná o pokrok.
Vylepšení, která jsme dnes nasadili, jsou skvělá, akorát jsme s nimi nemohli pokročit a vyladit nastavení. Snad zítra bude mít Lewis lepší den a dosáhneme s nimi pokroku, protože můžeme dosáhnout ještě vyšší výkonnosti. Pocity jsou pozitivní."
Podle Buttona nový balík úprav sice představuje pokrok, ale jestli to bude stačit na Red Bull, to si zatím netroufl tvrdit: "Dobré je, že nám dává to, co jsme očekávali. Auto se chová dobře. Zda jsme nejrychlejší či druzí nejrychlejší, to nevím. Ale cítím, že jsme udělali velký pokrok."
Button nasedá do svého monopostu (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
"Jsem vcelku spokojený s tím, co před prvním závodem máme. Nevím, jak na tom jsme, ale cítím se dobře. Při pohledu na časy několik lidí vyčnívá s působivými výkony. Jedním z nich je Pérez, protože svůj čas zajel na měkkých, a všimli jsme si i Kamuje v minulém testu, kdy většina lidí svá nejrychlejší kola zajela na super-měkkých. Sauber odvádí dobrou práci. Je to příjemné vidět, když jsou malé týmy konkurenceschopné, ale snad nebudou příliš konkurenceschopné.
Red Bull dnes podle mě jezdil s velkým množstvím paliva. Připravili některé novinky, s nimiž dnes jezdili. Zřejmě nechtějí odhalit to, co mají v rukách, takže jezdí s hodně natankováni. Moc toho nevíme, ale proč to odhadovat? Snažme se soustředit na vlastní práci," vyzývá Button.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.