Technický konzultant týmu Marussia Racing, Pat Symonds, věří, že vůz z roku 2011 nebyl tak špatný, měl potenciál v některých oblastech. Jenže ho srážela slabá aerodynamika.
V prvních dvou sezonách v F1 se bývalý tým Virgin spoléhal při stavbě monopostu pouze na počítačové simulace (CFD). To se po oznámení ukončení spolupráce s Wirth Research a oznámení započetí nové kooperace s McLarenem mění, protože se vozy Marussie Racing dostanou i do aerotunelu.
Bývalý technický ředitel Reunault F1, Pat Symonds, přitom řekl, že jediné, co týmu v roce 2011 zabránilo v lepším výsledku, byla právě aerodynamika: "Myslím, že musíme přiznat, že jsme udělali několik analýz našich rivalů a také další analýzi naší pozice. Myslím, že mechanický grip auta byl mnohem lepší, než pouze na chvost pole."
"Výkon v pomalých zatáčkách byl daleko blíže normálu než tomu bylo v rychlých zatáčkách. Auto v nich reagovalo na změny směru dobře, pneumatiky využívalo také dobře a nebylo složité na ovládání. Takže si myslím, že naše výkonnost při nízkých rychlostech byla rozumná. Ale na druhou stranu výkon při vysokých rychlostech nebyl dobrý. To je ovšem samozřejmé, když se podíváte na aerodynamiku."
"Pokud se na to podíváte, tak většina výkonu je v dnešních dnech generována aerodynamikou. To je oblast, ve které jsme ztráceli a musíme se v ní zlepšit."
Pat Symonds také dodává, že má tým velmi dobrou zpětnou vazbu od jedzce číslo 1, kterým je Timo Glock. Ten ve stále ještě novém týmu zůstává i na 3. sezonu v F1: "Timo je dobrý, je velmi komunikativní a na dráze na to pořád tlačí. Je dobrým měřítkem v týmu. Jsem opravdu velmi spokojen, že u nás zůstává."
Jerome d'Ambrosio s vozem MVR-02 (foto: Marussia Virgin Racing)
"Podle mého názoru, když vyvíjíte vůz a tým a nemáte k dispozici určité měřítko, které by mohlo průběžně hodnotit vývoj, tak je to docela obtížné. Timo je velmi důležitou součástí na naší cestě vzhůru."
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.